Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Pokemon er gøy Holder på å laste ned den aller første sesongen jeg nå har sett ferdig de første 50 episodene i påska ^^, Åherre.. Var det virkelig så mange vi/jeg indirekte så? Ikke rart at melodien er brent inn i hodet Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg husker Furby..og Tamagotchi! Vel, og pokemon, da. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Pokemon er gøy Holder på å laste ned den aller første sesongen jeg nå har sett ferdig de første 50 episodene i påska ^^, Åherre.. Var det virkelig så mange vi/jeg indirekte så? Ikke rart at melodien er brent inn i hodet Var vel nærmere 40, hadde sett noen når jeg var syk for noen uker siden og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) jeg solgte min Tamagotchi til en som var ''spesiell'' for 150kr... Min barndom: POG og coca cola-jojo om våren Endret 16. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tamagotchi måtte jeg våkne hver natt for å mate helt til jeg innså hvor jævlig dumt det faktisk var og lot den dø ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Psyckopatiske tendenser på Egil ser jeg. Slik serimordere begynner,ved å pine små kjæledyr. I en slik digital verden vi nå lever i er dette et dårlig tegn,Egil. Du må utforske dette,helst med en psykolog. () Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Psyckopatiske tendenser på Egil ser jeg. Slik serimordere begynner,ved å pine små kjæledyr. I en slik digital verden vi nå lever i er dette et dårlig tegn,Egil. Du må utforske dette,helst med en psykolog. () Hehehe! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Klinkekuler var det store! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da skal man tattoere seg igjen da neste fredag om alt går i orden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 POG og Nintendo ftw! Ahh, POG! <3 Det husker jeg veldig godt.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja! POG Hette det ikke Caps i Norge? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja! POG Hette det ikke Caps i Norge? Het nok POG ja Faen det var digg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Store og små slammere. Mortal Kombat-pog was the shizzle! Og spiderman-pog. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Husker det var en spesiell type hvor det var ansikter limt på forskjellige dyr osv. En baby med løvehode, en sebra med menneskeansikt osv. EDIT: Tror det hette "Crazy Caps" eller no sånt. Endret 16. april 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hadde x-men-pog jeg og søstra mi Tror de ligger på hytta nå Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Haha, den er god Sneipen Er det noen her som har tenkt og spille Demigod foresten? Og for dere som liker litt tung musikk, sjekk ut Mastodon`s nye plate;) Den nye plata til Mastodon er kos! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skal stikke til Sandstrand i dag Mene hade må pakke Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har vandret i årevis. Har sunget vårens sanger snakket med trærne, fulgt ulvene. En dag entret jeg et land innhyllet i tåke. En syk sol blindet mine øyne. En byrde ble lagttil for hver dag. Mine beste mareritt ble mine kjæreste venner. Ur og hustorier har nå falmet. Mine minner er tatt med vold. Sannhet ble aldri talt. Og sangene døde hen i kulden. Vårens budbringer døde. Tatt av dage av sine disipler. Ulvene ble gale og slukte sola, mens barna lekte forbudte leker. Stormvinden knuste de glade masker ...og alle ble forferdet. Skjønnhetens heks ble gammel og stygg og døde over natten. Himmelen ble svart, trærne og bølgene synger ikke mer glade toner. ...Nå vil vi se hvem som overlever. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Da skal man tattoere seg igjen da neste fredag om alt går i orden Hvor og hva om det er greit at jeg spør? Du skulle dratt på Otc vet du:D Uff, som jeg gruer meg til da. Skal møte opp kl.11 bli blekket frem til halv 10 på kvelden for da er det Best og today-konkuransen. Heldigvis skaffet meg sjåfør så jeg slipper og sitte på en buss en time etter det der. Glufse\Glefsa: Helt enig, ren kos Endret 16. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg