Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hehe, jeg ser jo snill ut eller.... :!: Som jeg alltid sier, det er hvordan man er under klærne som betyr noe;) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som har nr til Adskake? Sende meg på PM? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Faen ta den ene kjerringa i klassen. Her sitter jeg og drømmer om softis, så kommer hun løpende inn "det er is til klassen ute i gangen!! Alle styrter ut, så viser det seg at hun bare sa det på kødd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har det, men har ikke telefonen her:( Hvis du ikke får det før madammen kommer hjem så sender jeg deg det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som har nr til Adskake? Sende meg på PM? Har du spurt Mathias? Og haha, Anfall. Slemt. ...jeg har Soft Shake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja, det var slemt! 1337! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 w00t. noen som har prøvd https://secure.netcom.shop.moobi.com/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/Nokia/bid/9713/action/1 ://https://secure.netcom.shop.moobi.co.../9713/action/1 den før? lurer på om jeg skal ha ny etter at mamma vasket min.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg testa akkurat hvor mange pushups jeg klarer og fant ut at jeg får til 48. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) klarer så mange at du hadde sovnet hvis du skulle sett på :!: Neida, 48 er jo bra det;) Sit-ups er min sterke side, push-ups er greit nok det også....men laaange armer er noe herk i den øvelsen:P Endret 16. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Veit hva du mener.. litt for lange armer og et par ekstra kg.. 1.90 og 95 kg :S Lenke til kommentar
Bango Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Grafikken på forumet er zuper bra på mobiler jo!!!1 Hva gjør folket på? Hva er de tingene du husker best fra barndommen? (Materialistisk sett og følelsesting). For meg er det bamsen min, bamse. The Beatles, chitty chitty bang bang, star wars og mcgyver. Og alle de lange fjellturene eg hadde med morfar og noen av onklene mine. Beklager avsnitt ting. Mobilen fucker det opp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Veit hva du mener.. litt for lange armer og et par ekstra kg.. 1.90 og 95 kg :S 95kg er ikke ille, spørs hva slags kroppsbygning du har da=) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Jeg er flaut dårlig i push-ups. Jeg husker best Pokemon, å henge opp-ned fra husketativet med kjolen over hodet, blodgiver-håndkleet som hang hos naboen (jeg var kjempefascinert) og Flukten fra dyreskogen/Dyra i Hjorteparken. Endret 16. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Sitter her nå i siste time Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Fluesopp så skummel ut. Jeg husker også Pokémon, HB. Kort, spill og serie på TV. Jeg spilte faktisk Crystal og Red for ikke så mange år siden. ^^ Andre ting jeg husker ... Stå i mål for brødrene mine på banen rett nedenfor huset (jeg fikk være med og de slapp å stå i mål, alle tjente på det ..?), leke med pinner og late som de var sverd, FF IX, de to første Smash-spillene, dra til svømmehallen på lørdager med noen venner og kjøpe godteri etterpå, ganske mange dyr, Fister, Mrs. Robinson av S&G, påskene i Stavanger, julebukk hvor jeg var Jesus og bare lå i barnevogna hele tida (også fikk jeg noe sånt som 1 kg godteri for å gjøre ingenting), bli sunget for nesten hver kveld, Donald-blader, ispausene på bilturene i sommerferiene ... Tror jeg stopper der. Jeg har hatt en god oppvekst. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Soft Shake sjokolad! En verdig premie etter raking av hagan. pokemon ja. Haha,fikk forelesning om det av ungene da jeg var lærling. Min favoritt er Kabutops Endret 16. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Yes endelig hjemme etter at pappa har klikket vinkel i mårrest ... Deilig med Honning Corn Endret 16. april 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Pokemon er gøy Holder på å laste ned den aller første sesongen jeg nå har sett ferdig de første 50 episodene i påska ^^, Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tan: Er veldig snill, utenom de gangene jeg blacker ut og løper rundt med motorsagen. Men jeg husker ikke noe fra de gangene så går utifra at ikke noe har skjedd. Det jeg syns er rart er at naboen vil flytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg