TanTheMan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) @Fluesopp: Redigert. @:--{D: Kanskje jeg skal kjøpe den til noen jeg er glad i? Endret 16. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Årets julegave er her. OMG GIF GIF GIF GIF GIF GIF GIF GIF GIF GIF GIF GIF GIF Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Den eller de som gjorde det skulle blitt puttet i et bur og bli skutt på med klinkekuler selv.Melder meg frivillig til det i tilegg:D Burde være ganske effektivt med paintballgevær og dypfryste kuler også Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) @Fluesopp: Redigert. Beklager hvis du følte jeg gikk over streken, når det gjelder det med barn og vold så har jeg ganske sterke følelser. Lars: Det er vondt, noen "kompiser" av meg brukte og gjøre det imot hverandre i skogen etter de hadde puttet i seg joggesko. :!: Endret 16. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hoff. hva skal jeg gjøre til høsten? lærling i noen av de mest forlatte plassene i norge eller finne meg en jobb et anna sted? Er det ikke deilig å være litt i fred da? Leste akkurat på hjemmesiden til en kaninjente at kaninen hennes hadde blitt drept av en person... I hennes egen hage. Huff.. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det, for kaninene mine betyr veldig mye for meg. Så grusomt! Mamma begynner fortsatt å gråte når hun snakker om kattungen hun hadde da hun var ung. Var noen guttunger på 11-12 år som skjøt på den med hjemmelaget pil og bue, så de måtte avlive den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har heldigvis ikke opplevd det, men er vondt å miste dyr man blir veldig glad i uansett. Begynte å savne hundene vi hadde før, måtte gis bort pga. skilsmisse. \o/Slikt er alltid herlig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Årets julegave er her. Does want. Og Anfall, uff, så trist. Veit at jeg hadde slitt hvis hund1 her måtte gå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dyr er noe a det viktigste vi har på planeten her og hvis man er så heldig og ha et dyr som du ser er glad i deg...så er det utrolig vondt og miste dyret sitt:S I dag har jeg endelig klart og kommet meg ned på 117kg( er 2 meter høy), begynte på 155kg Så litt stolt i dag ja. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nice, da er du vel snart meget tynn da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Burde være ganske effektivt med paintballgevær og dypfryste kuler også Høres ganske bra og effektivit ut Dyr er noe a det viktigste vi har på planeten her og hvis man er så heldig og ha et dyr som du ser er glad i deg...så er det utrolig vondt og miste dyret sitt:S I dag har jeg endelig klart og kommet meg ned på 117kg( er 2 meter høy), begynte på 155kg Så litt stolt i dag ja. Gratulerer Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg lager kake Noe jeg alltid gjør når jeg ikke har noe å gjøre... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Den eller de som gjorde det skulle blitt puttet i et bur og bli skutt på med klinkekuler selv.Melder meg frivillig til det i tilegg:D Burde være ganske effektivt med paintballgevær og dypfryste kuler også Klinkekuler? funker fett.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg lager kake Noe jeg alltid gjør når jeg ikke har noe å gjøre... Share? D: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Nice, da er du vel snart meget tynn da? Takk Anfall, Gutter og Kanin=) Ser slik ut nå=) Skal bare ned 2kg til, siden bmi på 28 eller 22 har ikke noe og si sa legen. Og jeg begynner og bli fornøyd selv. Det er det viktigste. Så når jeg har fått begynt hos hodekrympern igjen så skal jeg begynne og trene igjen. Det er noe jeg savner noe sykt. Endret 16. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg lager kake Noe jeg alltid gjør når jeg ikke har noe å gjøre... Share? D: Hmmm... Ok, da. Fordi det er deg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hmmm... Ok, da. Fordi det er deg. Scoooore! Endret 16. april 2009 av n4w Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nice, da er du vel snart meget tynn da? Takk Anfall, Gutter og Kanin=) Ser slik ut nå=) Skal bare ned 2kg til, siden bmi på 28 eller 22 har ikke noe og si sa legen. Og jeg begynner og bli fornøyd selv. Det er det viktigste. Bra;D Heter sneipen ikke gutter Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Haha, den er god Sneipen Er det noen her som har tenkt og spille Demigod foresten? Og for dere som liker litt tung musikk, sjekk ut Mastodon`s nye plate;) Endret 16. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Du så skikkelig gangster ut, pus .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg