Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hoff. hva skal jeg gjøre til høsten? lærling i noen av de mest forlatte plassene i norge eller finne meg en jobb et anna sted?

Er det ikke deilig å være litt i fred da? :fun:

Leste akkurat på hjemmesiden til en kaninjente at kaninen hennes hadde blitt drept av en person... I hennes egen hage. Huff.. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det, for kaninene mine betyr veldig mye for meg.

Så grusomt! Mamma begynner fortsatt å gråte når hun snakker om kattungen hun hadde da hun var ung. Var noen guttunger på 11-12 år som skjøt på den med hjemmelaget pil og bue, så de måtte avlive den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Burde være ganske effektivt med paintballgevær og dypfryste kuler også :w00t:

Høres ganske bra og effektivit ut :dribble:

Dyr er noe a det viktigste vi har på planeten her og hvis man er så heldig og ha et dyr som du ser er glad i deg...så er det utrolig vondt og miste dyret sitt:S

I dag har jeg endelig klart og kommet meg ned på 117kg( er 2 meter høy), begynte på 155kg :new_woot:

Så litt stolt i dag ja.

Gratulerer :thumbup:

Lenke til kommentar
Nice, da er du vel snart meget tynn da?

Takk Anfall, Gutter og Kanin=)

Ser slik ut nå=)

Skal bare ned 2kg til, siden bmi på 28 eller 22 har ikke noe og si sa legen.

Og jeg begynner og bli fornøyd selv. Det er det viktigste.post-80636-1239879531_thumb.jpg

Så når jeg har fått begynt hos hodekrympern igjen så skal jeg begynne og trene igjen. Det er noe jeg savner noe sykt.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Nice, da er du vel snart meget tynn da?

Takk Anfall, Gutter og Kanin=)

Ser slik ut nå=)

Skal bare ned 2kg til, siden bmi på 28 eller 22 har ikke noe og si sa legen.

Og jeg begynner og bli fornøyd selv. Det er det viktigste.post-80636-1239879531_thumb.jpg

Bra;D

Heter sneipen ikke gutter :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...