KvitKnekt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 OM NOM NOM! Dumt det ikke er sol i Bergen.. Da skulle jeg kjøpt is etter jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 OM NOM NOM!Dumt det ikke er sol i Bergen.. Da skulle jeg kjøpt is etter jobb Det er jo varmt ute egentlig likevel da, så kan jo gjøre det fordiom Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det er ikke sol her heller, men is skal jeg sørenmeg ha uansett! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Er det?! Hmm frister veldig. får se når jeg spaserer forbi rimi på vei hjem ^^ Endret 16. april 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nå har jeg vært ute og trent kaninene Den ene er litt slitsom, for han jokker på alt han ser... Den andre, som er moren, er overhyper og kan ikke sitte stille. De to andre er ganske rolige i grunn, bortsett fra at den ene biter alle andre enn meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er det?! Hmm frister veldig. får se når jeg spaserer forbi rimi på vei hjem ^^ Neeei, skaff deg softis! Tror jeg skal unne meg det etterpå. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da må jeg heeelt til sentrum! (tror jeg) Da blir det i så fall ikke før i morgen... :/ Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Forferdelig, den saken om gutten som ble mishandla og til slutt døde. Det tristeste er kanskje at det finnes mange som opplever det samme akkurat nå ... - @Anfall: Nå fikk jeg lyst på softis. Endret 16. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg veit det. Føler meg helt maktesløs når jeg tenker på det. Jeg skal snart ned på Lillemor's Frukt & Tobakk (ja, det heter det) og kjøpe meg en Soft Shake med sjokoladesmak. MMmm. Må bare skrive meg ferdig her. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) "det ble fikset av personen selv" Endret 16. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hoff. hva skal jeg gjøre til høsten? lærling i noen av de mest forlatte plassene i norge eller finne meg en jobb et anna sted? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Leste akkurat på hjemmesiden til en kaninjente at kaninen hennes hadde blitt drept av en person... I hennes egen hage. Huff.. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det, for kaninene mine betyr veldig mye for meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Leste akkurat på hjemmesiden til en kaninjente at kaninen hennes hadde blitt drept av en person... I hennes egen hage. Huff.. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det, for kaninene mine betyr veldig mye for meg. Been there. Helvetes nabounge med importert sprettert og klinkekuler. Drittunge. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Leste akkurat på hjemmesiden til en kaninjente at kaninen hennes hadde blitt drept av en person... I hennes egen hage. Huff.. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det, for kaninene mine betyr veldig mye for meg. Been there. Helvetes nabounge med importert sprettert og klinkekuler. Drittunge. I dette tilfelle var det en voksen person. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Yay, i morgen er det vrengefest. og nå har jeg bestilt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Den eller de som gjorde det skulle blitt puttet i et bur og bli skutt på med klinkekuler selv. Melder meg frivillig til det i tilegg:D Endret 16. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Leste akkurat på hjemmesiden til en kaninjente at kaninen hennes hadde blitt drept av en person... I hennes egen hage. Huff.. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det, for kaninene mine betyr veldig mye for meg. Been there. Helvetes nabounge med importert sprettert og klinkekuler. Drittunge. Har heldigvis ikke opplevd det, men er vondt å miste dyr man blir veldig glad i uansett. Begynte å savne hundene vi hadde før, måtte gis bort pga. skilsmisse. \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg