Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
OM NOM NOM!

Dumt det ikke er sol i Bergen.. Da skulle jeg kjøpt is etter jobb :D

Det er jo varmt ute egentlig likevel da, så kan jo gjøre det fordiom :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært ute og trent kaninene :D Den ene er litt slitsom, for han jokker på alt han ser... Den andre, som er moren, er overhyper og kan ikke sitte stille. De to andre er ganske rolige i grunn, bortsett fra at den ene biter alle andre enn meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Er det?! :wow:

Hmm frister veldig. får se når jeg spaserer forbi rimi på vei hjem ^^

Neeei, skaff deg softis! :D Tror jeg skal unne meg det etterpå.

Lenke til kommentar
Leste akkurat på hjemmesiden til en kaninjente at kaninen hennes hadde blitt drept av en person... I hennes egen hage. Huff.. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det, for kaninene mine betyr veldig mye for meg.

Been there. Helvetes nabounge med importert sprettert og klinkekuler. Drittunge.

Lenke til kommentar
Leste akkurat på hjemmesiden til en kaninjente at kaninen hennes hadde blitt drept av en person... I hennes egen hage. Huff.. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det, for kaninene mine betyr veldig mye for meg.

Been there. Helvetes nabounge med importert sprettert og klinkekuler. Drittunge.

I dette tilfelle var det en voksen person.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har heldigvis ikke opplevd det, men er vondt å miste dyr man blir veldig glad i uansett. Begynte å savne hundene vi hadde før, måtte gis bort pga. skilsmisse. \o/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...