Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg leser sånt så "føler" jeg meg heldig på en måte.

Vold er noe man aldri vet hvor stor skade det gjør før det er gjort.

Og ja HB, det gjør meg utrolig forbanna det der også.

Det jeg glemte og skrive i innlegget mitt er at dette gjelder mange barn desverre.

Og når systemet overser det og direkte overser vold , noe jeg har opplevd i mange år som barn selv.

Forstår ikke hvordan foreldre\ de som har ansvaret rettferdiggjør volden.

Er til og med redd selv for og bli far en dag pga. bakgrunnen min.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Bare tanken på å ødelegge et så uskyldig vesen er for meg ufattelig. Ikke bare er de fullstendig forsvarsløse, men når overgriperne i tillegg er de personene som skal beskytte dem og elske dem, er det det groveste sviket jeg kan tenke meg.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar

Jeg er i alle fall superglad for at jeg hadde helt fantastiske foreldre! Og merker jeg får skikkelig sympati for ungene. Ikke alle dør av skadene, og mange vokser opp og blir helt asosiale og uempatiske. Det gir jo skader for resten av livet.

Lurer veldig på hva foreldrene "forsvarte" det med...

Lenke til kommentar
Jeg er i alle fall superglad for at jeg hadde helt fantastiske foreldre! Og merker jeg får skikkelig sympati for ungene. Ikke alle dør av skadene, og mange vokser opp og blir helt asosiale og uempatiske. Det gir jo skader for resten av livet.

Lurer veldig på hva foreldrene "forsvarte" det med...

Vi gjorde det for å beskytte han...standard

Lenke til kommentar

Skal ikke legge ut for mye her nå, men jeg hadde foretrekt og bodd hjemme hos mine egne foeldre ( de er ikke engler ). Men og vokse opp med vold og samtidig vite at de du bor hos får flere tusen i måneden for og gi deg et hjem så du skal få en normal oppvekst.

Det er ironisk.

Mange foreldre slår for de blir maktesløse, narkomane...herregud, de har like mange unnskyldninger som det finnes tilfeller.

Like tragisk og høre på de hver gang.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Kjenner ei som har trillinger... som i tillegg har vært ordentlig sjuke. Hun har aldri rørt dem.

Men ja, noen takler kanskje mindre enn andre. Men da må man se det sjøl og be om litt avlastning, så det ikke går ut over barna.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...