Programvare Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 God morgen godtfolk! I dag våknet jeg og nærmest hoppet opp av senga! Ingen fæle mareritt, god søvn og det føles ut som omd et blir en fabelaktig dag! Dette blir så fint! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Skremmende hvor lenge siden noen skrev her.. God morgen godtfolk! I dag våknet jeg og nærmest hoppet opp av senga! Ingen fæle mareritt, god søvn og det føles ut som omd et blir en fabelaktig dag! Dette blir så fint! Jeg har omtrent akkurat samme følelsen! MEN. Jeg har klart å rote bort klokka mi i søvne Endret 16. april 2009 av Glufsepiril Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Neeeei... Tett nese og vondt i halsen. IGJEN! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nå har jeg hatt vondt i hue i 2 dager, vært oppblåst i magen og kvalm som eff Ikke gjør det saken noe bedre at jeg må gå på jobb hver dag ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Sett deg på dass og få trøkka ut mannskiten. Evt er du forstoppa, da er det å stikke på apoteket og kjøpe Sukralose (vann med dritmye sukker i og noe andre greier). Da får du rakettfart på systemet. Jeg måtte det engang jeg fikk betennelse i magen fordi jeg hadde forstoppelse. Hadde ikke bajsa på nesten 2 uker og fikk kjempevondt på ene sida av magen og dro til legen. Endret 16. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Morn morn forum! Grått idag :/ Håper det tar seg opp... Hva gjør godtfolket på idag da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg håper IKKE det tar seg opp, for jeg har jobbet nattskift og skal sove snart, og vil ikke ha sola inn vinduet halve dagen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det kan jeg forstå. Er ganske irriterende og prøve å sove når skolen skinner deg midt i fleisen. Du får prøve å skjerme deg så godt som mulig, hvis det nå skulle ta seg opp ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tror neppe det er forstoppelse... Er ikke mange dagene siden sist jeg var på dass og fødte en bruning. Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 DØD, FORDERVELSE, HAT OG FORAKT! Jeg er skjeldent morgengretten, men akkurat nå ønsker jeg at alle skal dø.- Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 I know how you feel... Føles ut som om noen har kjørt over meg i natt og Hadde absolutt ikke lyst til å labbe ut av senga idag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg føler meg nær døden og har hallusinert hvite duer og føler at jeg snart vandrer inn i Nangijala. Lover godt -_- Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vel, jeg ble tvunget til å se Twilight på DVD igår kveld.. Kan tro jeg var dritlei da jeg gikk å la meg i litt-over-tolv-tiden, og i tillegg ikke får sove så mange timene før jeg av ukjent grunn våkner midt på natten, kun for å ligge to timer uten å få sove igjen. Og i tillegg står jeg opp kvart over seks hver dag. = trøtt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lol, hvis ikke jeg kommer meg i seng før 21 hver dag når jeg jobber dagskift (står opp 05), er hele uka ødelagt etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Great, det kjennes ut som jeg har feber uten at jeg har det. Herlig. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Helvete! Jeg begynner å bli lei valgene jeg tar på kjærestefronten. Damen har spurt om pause og jeg har mer enn nok dårlige erfaringer med det. Hva faen er det jeg gjør galt? >< Er jeg for grei, gir jeg damen for mye frihet, vil hun at jeg skal bli mer strict? Plutselig hadde hun mistet følelsene for meg. Det er noe som skurrer her. ='( Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Bruker vanligvis å ha deadline på halv elleve i ukedagene. Har heldigvis ikke store problemene med å stille meg inn igjen om jeg skeier ut en dag eller to. Er funky å ha jobb rett ved hansa bryggerier i Bergen når de brygger, spenstig lukt ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tihi, TinaM har fått dobbelside i lokalavisa. Intervju/reportasje om TG Lenke til kommentar
jevli Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 God morgen Ja passelig grått her også men skal bli lysne opp iløpet av dagen. Går rundt å gruer meg til oppkjøringen i morgen :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg