Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skremmende hvor lenge siden noen skrev her..

God morgen godtfolk! I dag våknet jeg og nærmest hoppet opp av senga! Ingen fæle mareritt, god søvn og det føles ut som omd et blir en fabelaktig dag! Dette blir så fint!

Jeg har omtrent akkurat samme følelsen!

MEN. Jeg har klart å rote bort klokka mi i søvne :wallbash:

Endret av Glufsepiril
Lenke til kommentar

Sett deg på dass og få trøkka ut mannskiten. Evt er du forstoppa, da er det å stikke på apoteket og kjøpe Sukralose (vann med dritmye sukker i og noe andre greier). Da får du rakettfart på systemet. Jeg måtte det engang jeg fikk betennelse i magen fordi jeg hadde forstoppelse. Hadde ikke bajsa på nesten 2 uker og fikk kjempevondt på ene sida av magen og dro til legen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vel, jeg ble tvunget til å se Twilight på DVD igår kveld.. Kan tro jeg var dritlei da jeg gikk å la meg i litt-over-tolv-tiden, og i tillegg ikke får sove så mange timene før jeg av ukjent grunn våkner midt på natten, kun for å ligge to timer uten å få sove igjen. Og i tillegg står jeg opp kvart over seks hver dag. = trøtt!

Lenke til kommentar

Helvete! Jeg begynner å bli lei valgene jeg tar på kjærestefronten. Damen har spurt om pause og jeg har mer enn nok dårlige erfaringer med det. Hva faen er det jeg gjør galt? ><

Er jeg for grei, gir jeg damen for mye frihet, vil hun at jeg skal bli mer strict?

Plutselig hadde hun mistet følelsene for meg. Det er noe som skurrer her. ='(

Lenke til kommentar

Bruker vanligvis å ha deadline på halv elleve i ukedagene. Har heldigvis ikke store problemene med å stille meg inn igjen om jeg skeier ut en dag eller to.

Er funky å ha jobb rett ved hansa bryggerier i Bergen når de brygger, spenstig lukt ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...