Catkin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 For en stund siden var det en fyr som la meg til på msn. Har alltid mistenkt at han egentlig var en annen jeg pleide å snakke litt med. Nå er jeg enda mer sikker. Han spiller på samme server, har spilt andre spill på akkurat samme tidspunkt, snakker likt, maser om å få hjelpe meg osv osv. Det er bare for mange tilfeldigheter. Men jeg gidder ikke krangle med han fordi han hjelper meg så mye, høhø. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Corregir.Jeg fikk nok av råtne spansklekser på videregående. Jeg tok meg friheten å rette de to enkleste setningene, de to andre får du ordne selv. Husk at en god stavekontroll ordner aksent for deg, hvis du ikke gidder å stresse med det selv. La semana pasada nadé cientos de metros muy rápido. Ayer una muchacha puso mi salmón grande en ella boca. Endret 15. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) For de som er interesserte i roboter Denne er syk! Endret 15. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Takk! :DBare hyggelig. Jeg omformulerte den siste setningen nå til et litt bedre språk. Denne er syk!Ja, den er nesten litt freaky.. Det skal bli spennende å se hvor denne utviklingen er om 30 år. Endret 15. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Takk! :DBare hyggelig. Jeg omformulerte den siste setningen nå til et litt bedre språk. Flott! Da stoler jeg blindt på deg og bruker den. :D Denne er syk!Ja, den er nesten litt freaky.. Det skal bli spennende å se hvor denne utviklingen er om 30 år. Den beveger seg som et ekte dyr, det er litt ekkelt, men ganske kult òg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Yes snart ny TLF !!!!!!!! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Yes snart ny TLF !!!!!!!! Tanklöschfahrzeug? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Flott! Da stoler jeg blindt på deg og bruker den. :DFlott, stol på meg! Bare si fra om du har en lang stil du skulle ha rettet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Flott, stol på meg! Bare si fra om du har en lang stil du skulle ha rettet. Kanskje jeg må ha deg til å skrive et framlegg for meg en gang. Hadde vært morsomt å prøve å gjette meg fram til hva jeg hadde sagt ved å se på lærerinnens reaksjon. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Flott, stol på meg! Bare si fra om du har en lang stil du skulle ha rettet. Kanskje jeg må ha deg til å skrive et framlegg for meg en gang. Hadde vært morsomt å prøve å gjette meg fram til hva jeg hadde sagt ved å se på lærerinnens reaksjon. Hirr hirr. Jeg har faktisk lykkes med det en gang. Det ble siste gangen jeg ble spurt om å hjelpe til med tysken av ham. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Haha, slike geniale påfunn blir dessverre sjelden vellykkede, eller en gang tatt ut i praksis, men når man klarer å gjennomføre dem, da er det ubetalelig. Er det mulig å si Esta noche dormí malo.? Det skal bety I natt sov jeg dårlig. Endret 15. april 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Luedotten: Jeg liker bedre å bygge Gundam model kits enn å se fanatisk på alle seriene, det skal være sagt. Men jeg har sett Seed og seed destiny komplett. Og starta på 00 og 0079 (den første). Model kittene er fantastiske, og det tar dagevis å bygge de ferdig, spesiellt Perfect Grade. Liten video om bygging av en PG. De er så latterlig detaljerte, selv deler som er under utvendig armor er intrikat formet. OG koster 1500 kr. Jeg har denne modellen. Og bruksanvisingen er på japansk, men de bruker vanlige tall og bokstaver på deler (C24 osv) og enkle symboler som man kjapt lærer seg. Du bygger alt av ledd selv, er utrolig bevegelige og poseable. Delene er i riktig farga plast så man trenger ikke male, og alt snappes sammen så man slipper å søle med lim. Og skaffer man en skikkelig modellkniv og knipetang/pinsett blir det mye enklere å klippe delene ut og få dem jevne og ikke plastnupper. Se filmen hos Youtube Endret 15. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Wow! Helt sykt detaljert. Hvor lang tid brukte du på PG'n? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lurte litt på om noen har testet den her TLF'en, er den bra ? Og visst det er den bedere en iPhone ?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Den der brukte jeg over en uke på å gjøre ferdig, men satt bare et par-tre timer om dagen da pga vond rygg. Er over hundre kits i forskjellige vanskelighetsgrader, du har PG 1/60 som er størst og vanskeligst, så HGUC (High grade universal century) som er 1/110 (halvparten så stor) og Master Grade (også 1/110 men mere detaljert og bevegelig), også noen under igjen. PG er vel ca 40 cm høy, de andre når den opp til midjen. Perfect Grade er skikkelig deluxe versjoner, som har masse flotte krommede deler og tunge metalldeler for å fordele vektbalansen i beina f.eks. Den har lys i øynene også Får kjøpt dem fra Neo-tokyo i Oslo, de har webshop også. Ellers finne på amazon eller ebay litt billigere. Bandai redda Gundam-franchiset fra nesten-konkurs på begynnelsen av 80-tallet når de kjøpte rettighetene og begynte å lage disse modellkittene av kjente roboter fra serien. Det slo ekstremt godt an, og de fikk funding til å fortsette å lage nye tegneserier. Endret 15. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Bra sjekkelinje: "Where are you going all aerodynamic?" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det mulig å si Esta noche dormí malo.? Det skal bety I natt sov jeg dårlig. Ikke bøy mal, da blir det bedre. Esta noche dormí mal. Merk at det da betyr "Denne natten sov jeg dårlig." Vil du være litt mer presis og referere til forrige natt, skriv det slik: "Dormí mal anoche." Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Vil du være litt mer presis og referere til forrige natt, skriv det slik: "Dormí mal anoche." Takk, der hadde jeg driti meg ut. D: Nå får jeg ta kvelden. Ha en god natt og takk igjen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Da har det også skjedd. Jeg har opplevd mitt første forumdødsfall. Wubbable er visst død. RIP edit: Ser at posten min kan virke litt nonchalant, men sånn er den ikke ment. edit2: Litt uvirkelig egentlig. Snakket litt med han. edit3: Jeg veit ærlig talt ikke helt hvordan jeg skal reagere. Er det galt av meg? Endret 15. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg