Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som melder seg frivillig til å tømme blæra mi?

Orker ikke å røre meg, men holder på å tisser meg rett ut.

http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=2604

Det synes videre å være en sammenheng mellom sjelden vannlating og hyppig blærekatar. Kvinner som later vannet sjelden og som holder seg ved trang, får lengre oppbevaring av tilfeldige bakterier i blæren. Dermed øker risikoen for å få blærekata

Urinveisinfeksjon heading your way.

Lenke til kommentar

Jeg har sett noen episoder av Paradise Hotel på TV3 web-tv, og jeg blir nok å se noen til. Ut i fra det lille jeg har fått med meg ser det ut til at de systematisk viser litt hud også, og jeg kunne godt tenkt meg å sett titsa til hun ene blonde som er sammen med eksen sin der inne, så det er vel bare å følge med videre.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jeg har sett noen episoder av Paradise Hotel på TV3 web-tv, og jeg blir nok å se noen til. Ut i fra det lille jeg har fått med meg ser det ut til at de systematisk viser litt hud også, og jeg kunne godt tenkt meg å sett titsa til hun ene blonde som er sammen med eksen sin der inne så det er vel bare å følge med videre.

Ida? Hun er borte.

Lenke til kommentar
Jeg har sett noen episoder av Paradise Hotel på TV3 web-tv, og jeg blir nok å se noen til. Ut i fra det lille jeg har fått med meg ser det ut til at de systematisk viser litt hud også, og jeg kunne godt tenkt meg å sett titsa til hun ene blonde som er sammen med eksen sin der inne så det er vel bare å følge med videre.

Ida? Hun er borte.

Da gidder ikke fargoth se på lenger.

Lenke til kommentar
Da gidder ikke fargoth se på lenger.
Jeg synes det er artig å se hvordan det utspiller seg sosialt også, det er jo ikke til å stikke under en stol at noen av gutta er litt flinkere til å spille på strengene enn andre. Det viser jo tydelig at det skal litt mer til enn bare vaskebrett og en velstelt sveis for å lykkes. ;) Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...