CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 jeg har aldri sett på paradise hotel. aldri. aldri. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Men.. jeg vil jo ikke se på driten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvem trenger vel PH når man har diskusjon.no? Ehehehe...heh Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 jeg vet ikke en gang hva paradise hotel er for noe, men gud jeg lo da jeg så vg sin annonse om "paradise-negar" NEGAR SOM PÅ NYNORSK Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som melder seg frivillig til å tømme blæra mi?Orker ikke å røre meg, men holder på å tisser meg rett ut. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=2604Det synes videre å være en sammenheng mellom sjelden vannlating og hyppig blærekatar. Kvinner som later vannet sjelden og som holder seg ved trang, får lengre oppbevaring av tilfeldige bakterier i blæren. Dermed øker risikoen for å få blærekata Urinveisinfeksjon heading your way. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) jeg har aldri sett på paradise hotel. aldri. aldri. Ikke jeg heller. Endret 15. april 2009 av b-real Sitat av bilde er fjernet Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 jeg vet ikke en gang hva paradise hotel er for noe, men gud jeg lo da jeg så vg sin annonse om "paradise-negar" NEGAR SOM PÅ NYNORSK Arisk! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ompapa ompapa mow mow! Canal Digital mener visst at jeg ikke har betalt den siste regninga. Bstrds! Blir nok Family Guy til jeg sovner idag, gitt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg har sett noen episoder av Paradise Hotel på TV3 web-tv, og jeg blir nok å se noen til. Ut i fra det lille jeg har fått med meg ser det ut til at de systematisk viser litt hud også, og jeg kunne godt tenkt meg å sett titsa til hun ene blonde som er sammen med eksen sin der inne, så det er vel bare å følge med videre. Endret 15. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har sett noen episoder av Paradise Hotel på TV3 web-tv, og jeg blir nok å se noen til. Ut i fra det lille jeg har fått med meg ser det ut til at de systematisk viser litt hud også, og jeg kunne godt tenkt meg å sett titsa til hun ene blonde som er sammen med eksen sin der inne så det er vel bare å følge med videre. Ida? Hun er borte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har sett noen episoder av Paradise Hotel på TV3 web-tv, og jeg blir nok å se noen til. Ut i fra det lille jeg har fått med meg ser det ut til at de systematisk viser litt hud også, og jeg kunne godt tenkt meg å sett titsa til hun ene blonde som er sammen med eksen sin der inne så det er vel bare å følge med videre. Ida? Hun er borte. Da gidder ikke fargoth se på lenger. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ida? Hun er borte.Jess, Ida. Jeg er ikke helt på navn enda, har bare fått med meg 2-3 episoder. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skal se "American Idol" snart. Ekke redd for å innrømme at jeg faktisk liker det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg syns det er så kjedelig at alle må være en ny Whitney Houston. Jeg syns ikke man trenger å kunne synge over fire oktaver for å være et fint idol med særpreg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Så har en slettet bilder av noen som ikke vil ha sine bilder ut i offentlighet. Respekter hverandres privatliv folkens. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Da gidder ikke fargoth se på lenger.Jeg synes det er artig å se hvordan det utspiller seg sosialt også, det er jo ikke til å stikke under en stol at noen av gutta er litt flinkere til å spille på strengene enn andre. Det viser jo tydelig at det skal litt mer til enn bare vaskebrett og en velstelt sveis for å lykkes. Endret 15. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nei, pplz, nå stikker jeg ned og legger meg på senga og løser kryssord. Ha en fin kveld, vi snakkes! Oppfør dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg