fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hi hi, jeg har hatt Carta Marina som bakgrunnsbilde siden i fjor november på denne maskina ^^Herlig bilde, klarer ikke se meg mett på det Det er virkelig noe for seg selv. Jeg liker de som har satt fast ankeret sitt i et digert sjødyr. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha sånne glorete fargerike bilder som desktop..ser jo ikke ikonene eller skrifta på dem. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Husker jeg og mrbjoern (tror det var han) hadde kafé her i kaféen, og tok godt betalt Det var tider det Du, din lille jævel. Se til helvette å legg ut noen bilder av casemodden din snart. Okei, jeg er ikke sint, bare prøver å skremme deg. Men synes du bør legge ut noen bilder snart så jeg kan se hvordan Lian-Li-en er blitt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg kom inn igjen. Men mamma er fortsatt sur.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gutter tenker mye,Jenter prater mye.Tror du det er tilfeldig at Gutter har 2hoder og Jenter 4lepper? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hi hi, jeg har hatt Carta Marina som bakgrunnsbilde siden i fjor november på denne maskina ^^Herlig bilde, klarer ikke se meg mett på det Det er virkelig noe for seg selv. Jeg liker de som har satt fast ankeret sitt i et digert sjødyr. En sånn mener du? "15 meter lang Dinosauren skal ha levd under juraperioden for 147 millioner år siden og var en rundt 15 meter lang og 45 tonn tung havøgle med en bitestyrke på 16 000 kilos trykk, noe som er fire ganger mer enn hva Tyrannosaurus Rex hadde og ti ganger mer enn hva noen av nåtidens dyr har. Den svømte ved hjelp av fire enorme luffer og tennene var rundt 30 centimeter lange." Endret 15. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Spagetthi med ostesaus og bacon er nam nam Nei. Jeg spøy etter å ha spist spaghetti som liten engang, og mamma måtte dra lange tråder ut av nesa mi så jeg brakk meg enda mere. Etter det har jeg ikke kunne spise sånne lange tråder. Gjerne små skruer eller whatever, men ikke de lange tynne. Jeg klarer ikke å slutte å forestille meg Mr. T i norsk-bondegutt-klær (mest på grunn av bukseseler og stillingen til MR. T i avataren din, tror jeg), som sier innleggene dine høyt, litt på samme måte som i "Treat your mother right"-videoen. Både veldig morsomt og forstyrrende. Sånn, da var det sagt. Endret 15. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nei. Jeg spøy etter å ha spist spaghetti som liten engang, og mamma måtte dra lange tråder ut av nesa mi så jeg brakk meg enda mere. Etter det har jeg ikke kunne spise sånne lange tråder. Gjerne små skruer eller whatever, men ikke de lange tynne. Huff da. Høres ikke særlig deilig ut, akkurat. Mormor og morfar slakta kaninen til mamma når hun var sånn 10 år, og tvang henne til å spise den, det er ultralol Å HERREGU- BWAHAHAH Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg kom inn igjen. Men mamma er fortsatt sur..Du vet helt sikkert hvilke knapper du skal trykke på for å få henne blid igjen..? Hvis jeg begynner å synge på "Cielito Lindo" tar det ikke mange sekundene før jeg får et smil fra min mor, uansett hvor langt leppa skulle henge før jeg starter. Det funker hver gang. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg kom inn igjen. Men mamma er fortsatt sur..Du vet helt sikkert hvilke knapper du skal trykke på for å få henne blid igjen..? Hvis jeg begynner å synge på "Cielito Lindo" tar det ikke mange sekundene før jeg får et smil fra min mor, uansett hvor langt leppa skulle henge før jeg starter. Det funker hver gang. Nja, bare jeg venter litt går det som oftest greit. Hoppetrente den ene kaninen da jeg var ute, så var egentlig likegreit. Bortsett fra at jeg mangler sko. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg kom inn igjen. Men mamma er fortsatt sur.. Tissa du på teppet kanin ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha sånne glorete fargerike bilder som desktop..ser jo ikke ikonene eller skrifta på dem. Bildet er pent, men nei, jeg kunne ikke hatt det som bakgrunn. For tida har jeg dette. Gutter tenker mye,Jenter prater mye.Tror du det er tilfeldig at Gutter har 2hoder og Jenter 4lepper? HEHEHEHEHEHEHEHEHE. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Mamma pleide å si at den eneste gangen jeg har fått ris på stumpen var når jeg pissa på teppet i stua i sinne. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Noen som er flinke til logoer her??? Skulle hatt en copyrightgreie med navnet mitt (Maria) på bildene mine. Svart, gjennomsiktig, litt fæncy skrift feks, men ikke for mye. Send meg en PM Endret 15. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har spist massemasse fiskesuppe i dag. Stappa oppi noe ørret, reker og suppe(fiske)boller. Det er fortsatt en del igjen, du kan få litt... hvis du ikke er allergisk. Takk, men nei takk. Brekker meg bare jeg lukter fisk. Takler det ikke, dårlige erfaringer fra barndommen som har gitt meg livsvarige traumer. Det, og så smaker det fælt, det være seg det er rødt eller hvitt kjøtt, og jeg har blitt itvingt mye forskjellig fisk opp gjennom åra, alt fra torsk og sei til tunfisk og makrell. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg blei da også tvangsfôra fisk som mindre. Men greit, VÆR SÆR. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg likte fisk når jeg var liten jeg. Og liker det fortsatt. Kommer sikkert av at pappa alltid fikk fylt opp frysern av onkel som var yrkesfisker, så vi åt mye fisk til middag. Minst en gang i uka. Ingen vits å nekte å spise det da, når jeg i tillegg syns det var kjempegodt. Men det må selvsagt være fersk fisk, ikke som har ligget i frysen i 6 mnd. Endret 15. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som er flinke til logoer her???Skulle hatt en copyrightgreie med navnet mitt (Maria) på bildene mine. Svart, gjennomsiktig, litt fæncy skrift feks, men ikke for mye. Send meg en PM Jeg kunne klart det men 404 Photoshop not found Jeg likte fisk når jeg var liten jeg. Og liker det fortsatt. Fisk er digg uansett Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hi hi, jeg har hatt Carta Marina som bakgrunnsbilde siden i fjor november på denne maskina ^^Herlig bilde, klarer ikke se meg mett på det Det er virkelig noe for seg selv. Jeg liker de som har satt fast ankeret sitt i et digert sjødyr. En sånn mener du? *digert sjødyr* Hvorfor har ikke Hollywood laget flere filmer som involverer tidsreiser? En blanding av The Final Countdown, Jurassic Park og Master and Commander hvor et hangarskip havner i tiden da slike store sjødyr svømte rundt og hvor de ble nødt til å bombe det til kattesand med litt tungt skyts kunne jo blitt til noe. De kunne med fordel reist igjennom alle tidligere tidsepoker og drevet vill jakt med moderne våpen på alt fra dinosaurer til Napoleons hær. 2 timer gladvold og effekthoreri i THX. Jeg hadde kjøpt billett. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Fisk er godt. Kresne jævler. Skulle hatt bank! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg