Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Muuh. Selv om det er sjømonstre der, må jeg liksom bare like bildet. Har litt forkjærlighet for sånne kart. Dyra blir liksom mye mindre skumle og ekle.
Det verste av alt er at det er laget med de fremste opplysningene man hadde der og da, dvs på 1500-tallet. Vi har kommet et stykke siden da, men jeg klarer ikke helt slutte å ønske at det faktisk var slik som på kartet, at det lusket rundt svære drageliknende fiskedyr som gikk til angrep på skip og skapte problemer for folk.
Lenke til kommentar
Spagetthi med ostesaus og bacon er nam nam :D

Nei. Jeg spøy etter å ha spist spaghetti som liten engang, og mamma måtte dra lange tråder ut av nesa mi så jeg brakk meg enda mere. Etter det har jeg ikke kunne spise sånne lange tråder. Gjerne små skruer eller whatever, men ikke de lange tynne.

Lenke til kommentar
Nei. Jeg spøy etter å ha spist spaghetti som liten engang, og mamma måtte dra lange tråder ut av nesa mi så jeg brakk meg enda mere. Etter det har jeg ikke kunne spise sånne lange tråder. Gjerne små skruer eller whatever, men ikke de lange tynne.

Huff da. Høres ikke særlig deilig ut, akkurat.

Mormor og morfar slakta kaninen til mamma når hun var sånn 10 år, og tvang henne til å spise den, det er ultralol

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...