Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Når folk snakker om fotballkamper på jobb skjer det noe i hodet mitt så jeg bare filtrerer det bort. Det er rapportert at øye-eplene mine ruller bakover et par ganger også blir jeg helt stille. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Møt Fargoth. Spør meg om fotball og jeg står der som et nek. Det eneste jeg kan svare på er definisjonen for offside-regelen, som jeg ble ettertrykkelig indoktrinert med i fylla en gang, og årstallet Nottingham Forest ble stiftet fordi jeg hadde en caps med logoen deres på som liten. Da skal jeg ikke spørre deg om fotball. Bare litt spansk nå og da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Når folk snakker om fotballkamper på jobb skjer det noe i hodet mitt så jeg bare filtrerer det bort. Det er rapportert at øye-eplene mine ruller bakover et par ganger også blir jeg helt stille. What's this football you're talking about? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Når folk snakker om fotballkamper på jobb skjer det noe i hodet mitt så jeg bare filtrerer det bort. Det er rapportert at øye-eplene mine ruller bakover et par ganger også blir jeg helt stille. Akkurat det samme skejr her og. Ender ofte opp med at jeg bare bryter inn og sier "HEI GUTTA har dere testa backtrack 4 betaen enda eller? testa litt i går og det var ganske bra og kde-en funker greit. er gøy å leke med aircrack og mye console" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg ble akkurat kasta ut av huset mitt av min mor...Hva forårsaket hendelsen? Og hvor skal du nå holde deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg kjører gjerne inn en "Men har dere lest det nyeste om de nye Roland-synthene?" så blir de helt stille i 2 sekunder, så fortsetter de å snakke om Bonaldinjo sitt fantastiske cornerspark. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg ble akkurat kasta ut av huset mitt av min mor... Hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg ble akkurat kasta ut av huset mitt av min mor...Hva forårsaket hendelsen? Og hvor skal du nå holde deg? Hvordan kan hun svare når hun ble kastet ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gah, jeg er trøtt.. DNFK, underhold meg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 "Vi ble oppringt klokken 17.42 av en mann som fortalte at sønnen hans hadde drept sin mor, og innringers kone. Han hadde brukt øks til dette." http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter...s/drap/5759523/ - og når det gjelder fotball, diskuterte faktisk med en kompis i stad om hvor mye oppmerkomshet dette får, og om det er for media-framstilt osv. interessant. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Takk, fargoth. <3 Bare hyggelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvordan kan hun svare når hun ble kastet ut? Moderne teknologi Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Greetings gothfolk! Nå har den helvetes løskatta kommet tilbake hit, så jeg tenker det blir mye fresing i dagene som kommer. Nuh er det straks indrefilèt med fløtegratinerte poteter og saus. Currahee! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg ble akkurat kasta ut av huset mitt av min mor... Jeg forstår moren din. Du oppfører deg som en bortskjemt drittunge. Greetings gothfolk! Nå har den helvetes løskatta kommet tilbake hit, så jeg tenker det blir mye fresing i dagene som kommer. Nuh er det straks indrefilèt med fløtegratinerte poteter og saus. Currahee! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvorfor får man aldri SÅNNE ølkrus på pub? Får bare sånne kjipe glass uten håndtak som er våte av øl bartenderen har overtappet.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Løskatter er jo ypperlig til å grille, passer bra med en søt og rund rødvin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du må komme til Trondheim og besøke puben Naboen. Der har de slike glass. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 "Vi ble oppringt klokken 17.42 av en mann som fortalte at sønnen hans hadde drept sin mor, og innringers kone. Han hadde brukt øks til dette." http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter...s/drap/5759523/ Hver gang jeg leser nett-aviser, slår det meg hvor sjuke folk er. Verden går til helvete. Takk, fargoth. <3 Bare hyggelig. Muuh. Selv om det er sjømonstre der, må jeg liksom bare like bildet. Har litt forkjærlighet for sånne kart. Dyra blir liksom mye mindre skumle og ekle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvorfor får man aldri SÅNNE ølkrus på pub? Får bare sånne kjipe glass uten håndtak som er våte av øl bartenderen har overtappet.. Du får det noen steder. Men grunnen til at det ikke er normen er at de er dyrere enn de uten hank. Og fulle folk mister ofte glass. Det har noe med alkoholens sløvende effekt å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg