Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Møt Fargoth.
Spør meg om fotball og jeg står der som et nek. Det eneste jeg kan svare på er definisjonen for offside-regelen, som jeg ble ettertrykkelig indoktrinert med i fylla en gang, og årstallet Nottingham Forest ble stiftet fordi jeg hadde en caps med logoen deres på som liten.

Da skal jeg ikke spørre deg om fotball. Bare litt spansk nå og da.

Lenke til kommentar
Når folk snakker om fotballkamper på jobb skjer det noe i hodet mitt så jeg bare filtrerer det bort. Det er rapportert at øye-eplene mine ruller bakover et par ganger også blir jeg helt stille.

What's this football you're talking about?

Lenke til kommentar
Når folk snakker om fotballkamper på jobb skjer det noe i hodet mitt så jeg bare filtrerer det bort. Det er rapportert at øye-eplene mine ruller bakover et par ganger også blir jeg helt stille.

Akkurat det samme skejr her og. Ender ofte opp med at jeg bare bryter inn og sier "HEI GUTTA har dere testa backtrack 4 betaen enda eller? testa litt i går og det var ganske bra og kde-en funker greit. er gøy å leke med aircrack og mye console"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg ble akkurat kasta ut av huset mitt av min mor...
Hva forårsaket hendelsen? Og hvor skal du nå holde deg?

Hvordan kan hun svare når hun ble kastet ut? :p

Lenke til kommentar
Jeg ble akkurat kasta ut av huset mitt av min mor...

Jeg forstår moren din. Du oppfører deg som en bortskjemt drittunge.

Greetings gothfolk! Nå har den helvetes løskatta kommet tilbake hit, så jeg tenker det blir mye fresing i dagene som kommer. Nuh er det straks indrefilèt med fløtegratinerte poteter og saus. Currahee!

olkrus-skaal-480b.jpg

Lenke til kommentar
"Vi ble oppringt klokken 17.42 av en mann som fortalte at sønnen hans hadde drept sin mor, og innringers kone. Han hadde brukt øks til dette."

http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter...s/drap/5759523/

Hver gang jeg leser nett-aviser, slår det meg hvor sjuke folk er. Verden går til helvete.

Takk, fargoth. <3
Bare hyggelig.

Muuh. Selv om det er sjømonstre der, må jeg liksom bare like bildet. Har litt forkjærlighet for sånne kart. Dyra blir liksom mye mindre skumle og ekle.

Lenke til kommentar
Hvorfor får man aldri SÅNNE ølkrus på pub? Får bare sånne kjipe glass uten håndtak som er våte av øl bartenderen har overtappet..

Du får det noen steder. Men grunnen til at det ikke er normen er at de er dyrere enn de uten hank. Og fulle folk mister ofte glass. Det har noe med alkoholens sløvende effekt å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...