Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som ser på dokumentaren på NRK2 nå? Svin.

Fortell

Kunstner som ikke ser noe galt i å male seksuelle bilder av gutter under seksten år.

Hysj dine bryster! Jeg prøver å få litt hjelp her :p

Gutta har da simultankapasitet!

Lenke til kommentar
hva er "en batch"? :whistle:

Batch = "en haug"

Altså at den gjør det på flere bilder i en operasjon

å ja.. da tar jeg det i en sliken "batch".

Prøv dette. Les så her.

Ellers er Photoshop enda mer allsidig til slike oppgaver, men det koster også en nyre om man ikke har studentlisens eller lisens via skole/jobb etc.

Edit: Kluss med url.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Hos oss er en "batch" det samme som et ferdig blandet produkt med alle tilsetninger i. Vi lager f.eks. 6 batcher om dagen, altså 6 ferdige blandinger av forskjellige pulver.
Det engelske ordet "batch" har flere betydninger, og det brukes ulikt innen ulike fagmiljøer. "Batch" kan bety både porsjon/ladning såvel som produksjonsserie, parti, gruppe o.l. En batch-operasjon innen edb er i sin mest begrensede form "en satsvis prosess", men brukes i bildebehandling om en (ofte kompleks) operasjon som utføres gjentatte ganger uten menneskelig interaksjon, slik som i dette tilfellet å eksempelvis legge inn en signatur på mange ulike bilder.
Lenke til kommentar
Møt Fargoth.
Spør meg om fotball og jeg står der som et nek. Det eneste jeg kan svare på er definisjonen for offside-regelen, som jeg ble ettertrykkelig indoktrinert med i fylla en gang, og årstallet Nottingham Forest ble stiftet fordi jeg hadde en caps med logoen deres på som liten.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...