Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ah,singel-life. I have mist you. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 7 historical figures who were absurdly hard kill 11 most badass last words ever uttered Interessant lesing. Ja, takk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ooh, jeg har funnet ei søt jente som bor nær meg og som kaller meg lille venn.Søtt og nyskapende ^^ *labbe tilbake til senga* Da skal du ikke tilbake til senga, du skal besøke henne! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Simon "White Death" HayaSimo Hayha had a fairly boring life in Finland. He served his one mandatory year in the military, and then became a farmer. But when the Soviet Union invaded his homeland in 1939, he decided he wanted to help his country. Since the majority of fighting took place in the forest, he figured the best way to stop the invasion was to grab his trusty rifle, a couple of cans of food and hide in a tree all day shooting Russians. In six feet of snow. And 20-40 degrees below zero. (5 Real Life Soldiers Who Make Rambo Look Like a Pussy Han var en pyse! http://en.wikipedia.org/wiki/Heinrich_Severloh Severloh was assigned to a lieutenant Frerking. While Frerking coordinated the artillery fire of his battery from a bunker, the young Severloh manned an MG42. He fired on the waves of approaching American GIs with the machine gun and two Karabiner 98k rifles, while comrades kept up a continuous flow of ammunition to him. By 3 p.m., Severloh had fired approximately 12,000 rounds with the machine gun and 400 rounds with the two rifles. Some have asserted that this resulted in an estimated 2000-2500 American deaths and injuries Han satt i en bunker, da. Yogendra Singh Yadav Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 So, Rasputin continued to hang out, eating cake, until one of the nobles finally grew impatient and shot Rasputin in the back. Content that he was dead, the murderers left the palace. One member of the party forgot his coat though, and when he returned to collect it, Rasputin sprang up from the floor like Skeet Ulrich in Scream and started strangling him. The others arrived in time to shoot Rasputin three more times in the back, dropping him to the floor. But was he dead? Fuck no. He was still struggling to stand, so the conspirators clubbed the everloving shit out of him. They wrapped Rasputin's body in a sheet and dumped him in the freezing Neva River. When they found Rasputin's body later, riddled with poison, gunshot holes and club wounds, they determined he had died... of hypothermia. Rasputin var badass. Inspirerende kar. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Han døde av at det ble for kaldt i vannet, når han var skutt over tre ganger og slått mange ganger. Han var også forgiftet Slik jeg vil jeg dø! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Slik jeg vil jeg dø! Får jeg velge så tror jeg at jeg ville dødd av en overdose morfin eller noe. Sammen med kvalmestillende selvsagt, siden morfin kan gjre deg kvalm. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva med han norske jagerflypiloten som fly ut alene for å møte Luftwaffe? Klarte ikke han å skyte ned noen av dem også? Noe som er ganske imponerende med tanke på klasseforskjellen på flyene. Si fra om du finner link til historien. Gidder ikke google meg i hjel nå. Jeg finner han ikke. Det er for gale. Det er den villeste historien jeg har hørt fra Norge 2. verdenskrig, og så husker jeg ikke navnet hans... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg vil dø på direkten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Slik jeg vil jeg dø! Får jeg velge så tror jeg at jeg ville dødd av en overdose morfin eller noe. Sammen med kvalmestillende selvsagt, siden morfin kan gjre deg kvalm. Er det så veldig godt det da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg finner han ikke. Det er for gale. Det er den villeste historien jeg har hørt fra Norge 2. verdenskrig, og så husker jeg ikke navnet hans...Hyl ut om det plutselig kommer til deg da. Er det så veldig godt det da?Det kalles ikke morfinrus uten grunn. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hadde ikke også Rasputin et veldig stort kjønnsorgan? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hadde ikke også Rasputin et veldig stort kjønnsorgan? http://www.altpenis.com/penis_news/rasputin.shtml Bla litt ned. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Syns Knut Hamsun skreiv det ganske fint. Finner verken på nettet eller i bokhylla her, men i diktet "Gravsted" skriver han at han vil dø plutselig mens han går i skogen, og ikke av sykdom i ei seng med folk rundt som gråter. Dø uten at han aner noen ting, og så at dyrene skal spise ham og han får sitt private gravsted der ingen finner ham. Og Cyph: WTF!!! Endret 15. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hvor mye er det jeg kan hevde i særfradrag for lettere nedsatt ervervsevne igjen? edit: nevermind. Endret 15. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Og Cyph: WTF!!! When ppl ask, they get. try. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da var billetter til De Lillos skaffet Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hadde ikke også Rasputin et veldig stort kjønnsorgan? http://www.altpenis.com/penis_news/rasputin.shtml Bla litt ned. Men... å faktisk LEGGE DEN PÅ LAKE OG STILLE DEN UT? Fy faen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Cyph: Ja akkurat. Men jeg har hørt at det er en eller annen sjøvekst som er i glasset der istedenfor. Edit: Leste gjennom hele nå, stod visst i teksten der. HB: Ja, det har vi da gjort i slekta mi i generasjoner. Endret 15. april 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg