Shikaru Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noen her som vet hva proporsjonalt betyr? Har problemer å finne det på google og leksikon. Er syk og sto opp for et par timer siden, ganske deilig egentlig, selv om jeg føler meg jævlig det jeg tenkte på var proposjoner. alt ting er riktig proposjonert i tegninger og sånt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noen her som vet hva proporsjonalt betyr? Har problemer å finne det på google og leksikon. Er syk og sto opp for et par timer siden, ganske deilig egentlig, selv om jeg føler meg jævlig At to ting forholder seg til hverandre i et likt forhold, blir det vel. Eller noe. Om antallet dødsulykker går proporsjonalt ned med antall fartsbøter for eksempel. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fant noe matte greier, men det skal passe til denne setningen ''Immigrasjonen til landet etter verdenskrigene økte nesten proporsjonalt med behovet på verdensmarkedet etter råvarer'' Anyone? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noen her som vet hva proporsjonalt betyr? Har problemer å finne det på google og leksikon. Er syk og sto opp for et par timer siden, ganske deilig egentlig, selv om jeg føler meg jævlig pooporsjona'l, adj., (om størrelser) som forholdet er konstant mellom. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hmmz.. # English: proportion, ratio, relation, relationship # Norwegian: proporsjon Proportion vil da være mest rikitg i den setningen, sant? Prosjektet er engelsk :o) Er det et ''enklere'' ord jeg kan bruke? Endret 23. januar 2008 av Raknes Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Brr, det er litt kaldt her jeg sitter på jobb.. Where does u work? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Where does u work? KA - Kongsberg Automotive. Men sitter ute i hallen/stor garage, masse testrigger og trailere her. Driver å måler noen flenser. Begynner å bli litt varmere da, er no varmevifter på Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hjemme fra jobb, og stappmett etter en god middag Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Herlig, billig grandis på rimi i dag, ganske deilig å slippe å lage middag selv for en gangs skyld Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hjemme fra jobb, og stappmett etter en god middag Jeg var sulten som en sulten mann er ista! men så spise jeg 3 loffskiver og en pølse. Er enda sinnsykt sulten. Så hva spiste du da paien? Og jeg venter på telefon fra deg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er kjipt å måtte løpe gjennom gangen på skolen mens man er på nippet til å spy hvert øyeblikk. Spesielt når folk synes det er gøy å holde deg igjen. =( Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Spy på de Vel, jeg er ikke så glad i å bli slått ned at det gjør noe. Har forøvrig sovet de siste timene, og kan ikke spise fast føde av noe slag ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så hva spiste du da paien? Og jeg venter på telefon fra deg. hadde fiskekaker, og potetmos.. med brun saus... får heller ringe en annen dag.. sparer det til en spesiell annledning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Spy på de Vel, jeg er ikke så glad i å bli slått ned at det gjør noe. Har forøvrig sovet de siste timene, og kan ikke spise fast føde av noe slag ... hva i all verden gjør du på skolen overhodet? pell deg hjem asap... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Arinomi: Hva skjedde med den dama da? Hun har ikke svart på meldingene mine Hun var visst tom for penger, men det er flere dager siden nå! *hysterisk* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Arinomi: Hva skjedde med den dama da? Hun har ikke svart på meldingene mine Hun var visst tom for penger, men det er flere dager siden nå! *hysterisk* Spøker du eller? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hun har ikke svart på meldingene mine Hun var visst tom for penger, men det er flere dager siden nå! *hysterisk* dame? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har ikke skrevet her på 100 sider. Damn. Snart side 1000 da. Rekker vi det i dag? Tomat-Ulf er her! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Paien: Yeah, jeg traff en søt jente på byen sist fredag. Har liksom ikke hatt kontakt siden, men hun virket interessert i meg, ihvertfall som venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg