Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sko for mange år (forhåpentligvis). Gidder ikke bruke mange penger og eie mange par sko. Ett par holder. :wee:

Du føyer inn i rekken også? Vi er noen kloke og sparsomme hoder :)

Jepp. Kjøpe et ganske dyrt par sko, som varer i mange år.

Har gjort akkurat det samme, og de er like gode å bruke på isen som på avsfalten :)

Lenke til kommentar
Du er inne på noe, det hadde kanskje vært kjekt å vite? Tror selv at jeg ikke hadde taklet å vite når jeg skulle dø. Det ville jo vært utrolig merkelig å komme en deg der man får beskjed om at en skal dø om alt fra 5 minutter til 50år.. Uansett ville det vært rart å tenke på... Konkluderer med at jeg absolutt ikke vil vite det. :)

Det eneste positive med å få kreft er jo at man fort merker seg alle som bryr seg om deg. Er jo så vanlig at man blir tatt for gitt, men om man får varsel om at noen man er glad i trolig dør innen uker så kommer det jo reaksjoner. Når man blir syk er det jo det som er mest bryderi og mest positivt. Det er tungt å se at de rundt en engster seg ihjel fordi man selv er syk, men samtidig får man opp øynene for at det faktisk er mange mennesker der ute som bryr seg om en.

Det er vel slik at man gjennom sorgfulle hendelser lærer seg å sette ekstra god pris på det gode i livet. :)

Minstemann har for ordens skyld begynt å mase om at han ønsker seg en lillesøster. Jeg tror jeg hadde blitt nervevrak om jeg skulle oppdra en jente, da måtte balltre annskaffes for å jage vekk beilerne de første 25-30 årene....

Lenke til kommentar

Liker å tro at jeg ikke trenger mange sko eller har det selv, men når jeg tok et oppgjør med meg selv, så jeg at mamma og pappa har klart å prakke på meg mange skopar likevel, og siden jeg ikke lar de kaste de gamle / henter de kastede fra søpla når de kastes, har det blitt en del.

Bruker riktignok bare tre forskjellige.

Et for sommern, et for høsten, et for vintern.

Lenke til kommentar
Men skal kjøpe et stort kongagg glass og putte en gullfisk!! Må sikkert rense ofte men men;)

Gir fisken din max 6 mnd før den stryker med. Kjedelig å tenke på at den kunne levd lengre enn både en katt eller en hund hvis du heller hadde hatt den i ett akvarie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...