Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. Dum er du nok ikke. Kan tenkes at læreren stiller urimelige krav, men i så fall stilles de til alle elevene og blir derfor ikke urettferdig. Når man strever og gjør sitt beste, kan egentlig ikke andre forlange noe bedre.

Selv har jeg noe som minner om dystleksi, bare for tall. Ligninger og regnstykker har for vane å flyte over og små ligninger kan ta rålang tid å i det hele tatt organisere.

Nå har jeg gjort mitt beste på 3 prøver og fått 3 på alle sammen.

Da bruker du feil metoder å øve på.

Lenke til kommentar
Et tips er å ha en bøtte du kan hive sneipene i.. meeen then again eier jo ikke røykere treffsikkerhet da så, er vel ikke vits :roll:

Og jeg har aldri eid treffsikkerhet, eller kunnet å kaste noe annet enn såkalt "kjerringkast", så det hjelper meg ikke noe særlig uansett :p

Da det var vinter, stumpa jeg all røyken under trappa og der var den skjult, helt til sneen smelta -_-

Lenke til kommentar

Er det noe som virkelig irriterer meg er det de pokkers pinnesugerene som bare kaster sneipen sin helt random eller tror å tråkke på sneipen midt i sentrum på magisk vis får den til å fordampe. Samme er det med snuserene forresten. Og folk som kaster snopepapir overalt, eller annen form for forsøpling i det offentlige...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...