n4w Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det kurset burde vi alle ta. Men sånt trodde jeg man nesten lærte i barnehagen. Lenke til kommentar
Walnuts_ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ja er datakortet Driver å studerer Agresso, Økonomi og msql fra fattern da han har jobbet med det i lang tid, og han har eget lite konsulent firma for å rette opp i feil for brukere. Har jo bare allmene og økonomiske fag av bakgrunn, gikk jo igjennom alt av det vi går igjennom på datakortet-kurset. Så gjør det mest bare for å få det på papiret. Men men, er jo kos med 100% riktig på prøver å Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ååå, for ein strålande morgon... Eller noe sånt. Har ihvertfall ikke like vondt i magen som i går, og det er da noe. Ingen som tilfeldigvis vet om noen som forhandler denne i Norge. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ååå, for ein strålande morgon... Eller noe sånt. Har ihvertfall ikke like vondt i magen som i går, og det er da noe. Ingen som tilfeldigvis vet om noen som forhandler denne i Norge. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331079 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg fikk 3 på en matteprøve jeg har øvd helt sjukt mye til. Er det rettferdig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dersom du ikke presterte bedre enn en 3-er, så er det nok rettferdig ja. Dersom du ikke hadde øvd sjukt mye, så hadde du sikkert strøket. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er nok rettferdig om du ikke fikk mer rett enn til en 3'er Aah, logikk <3 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg fikk 3 på en matteprøve jeg har øvd helt sjukt mye til. Er det rettferdig? Etter kapitalismen tok over verden er det ingenting som sier at du skal få lønn for arbeidet ditt! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 jaja, da har jeg ikke sjanjs på videre matte. bare å glemme alle drømmene mine og droppe ut av vgs da. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 I like your positive thinking! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dersom du ikke presterte bedre enn en 3-er, så er det nok rettferdig ja. Dersom du ikke hadde øvd sjukt mye, så hadde du sikkert strøket. Hva er det jeg gjør feil da? Fortell meg hva jeg skal gjøre for å få 5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvordan i all verden skal jeg få til å fortelle deg det? Jeg som fikk så vidt sto i matte da jeg gikk ut elektro, som har en relativt simpel matematikk 2 gikk jeg ut med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Yes nu har vi mat Men for faen da like før jeg skal lage sånn der episode som dem har had i Tyskland bare at jeg SKAL BARE DREPE den for pokkerns lærern som bare gir negativ mening og man får aldri en positiv mening, visst en i klassen får 5+ så sier han bare du kunne gjort bedre skikkelig oppmuntranes !! :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Overdreven bruk av smileyer Johansen.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvordan i all verden skal jeg få til å fortelle deg det? Jeg som fikk så vidt sto i matte da jeg gikk ut elektro, som har en relativt simpel matematikk 2 gikk jeg ut med. Så du kunne fortelle meg at jeg ikke fortjente mer enn 3, men du kan ikke fortelle meg noe videre. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331079 De har hatt den inne en gang i tiden ja. Ikke mulig å bestille lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvordan i all verden skal jeg få til å fortelle deg det? Jeg som fikk så vidt sto i matte da jeg gikk ut elektro, som har en relativt simpel matematikk 2 gikk jeg ut med. Så du kunne fortelle meg at jeg ikke fortjente mer enn 3, men du kan ikke fortelle meg noe videre. Jeg fortalte deg strengt talt det læreren din ønsket å fortelle deg ved å sette den karakteren Resultater pleier å tale for seg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvordan i all verden skal jeg få til å fortelle deg det? Jeg som fikk så vidt sto i matte da jeg gikk ut elektro, som har en relativt simpel matematikk 2 gikk jeg ut med. Så du kunne fortelle meg at jeg ikke fortjente mer enn 3, men du kan ikke fortelle meg noe videre. Jeg fortalte deg strengt talt det læreren din ønsket å fortelle deg ved å sette den karakteren Resultater pleier å tale for seg. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor jeg får 3 når jeg jobber så hardt som jeg gjør. Er jeg rett og slett dum? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Var det slurvefeil eller pirk fra lærerens side som gjorde karakteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg