Sirslask Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Allright! "Mann gikk amokk med sprettert og prøvde å skyte folk med kongler og småstein. Situasjonen er nå under kontroll og mannen er satt inn på isolatet sitt igjen" Yeah, Norges første skolemassaker. Eneste skadde var en tilfeldig forbipasserende som fikk en småstein i øyet. Skyldige skøt seg selv men er ikke livstruende skadet etter et treff med en kongle fra en halvmeters avstand Endret 15. april 2009 av Sirslask Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skal snart ta russebilde nu. Trenger en heftig posè! What to do?? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) fjortissmetoden med trutmunn og sprettrumpe Endret 15. april 2009 av samebror Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Stå helt normalt. Det pleier i alle fall å skille seg ut på russebilder. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noe á la dette. Noen som veit om det går an å få tak i Pokemon på norsk lenger, forresten? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du har jo en i avataren din? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Allright! "Mann gikk amokk med sprettert og prøvde å skyte folk med kongler og småstein. Situasjonen er nå under kontroll og mannen er satt inn på isolatet sitt igjen" Yeah, Norges første skolemassaker. Eneste skadde var en tilfeldig forbipasserende som fikk en småstein i øyet. Skyldige skøt seg selv men er ikke livstruende skadet etter et treff med en kongle fra en halvmeters avstand Fikk nettop purken på døra De er overalt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg må pakke ned laptopen og løpe, først legge fra meg telfonen så de ikke finner meg Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hm, vi skal holde en tale i engelsken om et hvilket som helst emne. Noen tips? Velg noe herfra. Som det var i Daniels link, hvorfor Gud ikke eksisterer Evt. Apollo-programmet, Sherlock Holmes, Sjuke religiøse sekter som har begått selvmord elr lignende, eller en presentasjon av en film, et band, elr lignende' //Blarcky Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 hoooi.. er det kollinummer som skal vises når man skal hente en pakke? Ble grundig usikker nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 HB, ja, det kan man. Jeg har noen DVDer fra første sesong, husker søren ikke hvor jeg plukka de opp, men innbiller meg at det var på en bokhandel rundt jula i fjor Ang. drømmer om å kverke folk, det drømmer jeg litt for ofte. Jeg begynner å bli lei av å våkne opp og føle at jeg fortsatt har masse blod og gøgge over meg etter å ha myrda halve Oslo på vei inn til Oslo City. Og drømmen i natt var ikke det minste bedre, jeg satt på et torturredskap, av typen sykkel, og sykla fra Trondhjem til Spania, Spania rundt og så opp til bestemor på Fosen. Jeg våkna svett og stiv og støl og livredd for at det var sant. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er kollinummer ja. Men komplett har en litt genial løsning ved at du bare oppgir en hentekode AB12 for eksempel. Mye lettere å huske Strekkoden på hentelappen din er forøvrig kollinummeret i streker. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du har jo en i avataren din? Ang. drømmer om å kverke folk, det drømmer jeg litt for ofte. Jeg begynner å bli lei av å våkne opp og føle at jeg fortsatt har masse blod og gøgge over meg etter å ha myrda halve Oslo på vei inn til Oslo City.Og drømmen i natt var ikke det minste bedre, jeg satt på et torturredskap, av typen sykkel, og sykla fra Trondhjem til Spania, Spania rundt og så opp til bestemor på Fosen. Jeg våkna svett og stiv og støl og livredd for at det var sant. Hvor mange av folka i kafeen er det som burde på Gaustad egentlig? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er vel ikke noen som tilfeldigvis har en strømledning fra en gammel stereo eller noe som funker til PS2 til overs ? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Killing Dream Meaning Psychological Meaning: If you murder someone in your dream you are expressing your hatred or envy towards the person. Sometimes the person being killed can represent an aspect of your own nature that you hate. For example, if a man dreams of killing a woman it may show how he rejects the feminine side of his nature. Similarly, if a woman dreams of killing a man she may be rejecting her masculine side. To dream of killing animals indicates repression your instinctive nature. Mystical Meaning: There will be arguments and you may have to make sacrifices say the dream seers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Trømmetyding er og forblir bare tyding uten noen fasit. Oksebæsj i mine øyne... Argh det er ekkelt *skylle øynene rene* Endret 15. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er det. Drømmetyding altså Lenke til kommentar
Walnuts_ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 aww, satte klokka på slumre, for å så våkne 0840. Bilen måtte leveres til å fikse mangler jeg hadde på eu kontroll, og kurset begynte kl 09. Stress når man er grisetrøtt er :/ Så sitte å halvsove på et kurs der man lærer å endre navn, slette, og lage mapper i windows. Satse på at bilen er ferdig til kurset er over for i dag så jeg rekker en grense tur Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva skal du med et kurs i å endre navn, opprette og slette mapper i windows? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Høres ut som et fantastisk givene kurs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg