Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Allright! "Mann gikk amokk med sprettert og prøvde å skyte folk med kongler og småstein. Situasjonen er nå under kontroll og mannen er satt inn på isolatet sitt igjen"

Yeah, Norges første skolemassaker. Eneste skadde var en tilfeldig forbipasserende som fikk en småstein i øyet. :wee:

Skyldige skøt seg selv men er ikke livstruende skadet etter et treff med en kongle fra en halvmeters avstand

Endret av Sirslask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Allright! "Mann gikk amokk med sprettert og prøvde å skyte folk med kongler og småstein. Situasjonen er nå under kontroll og mannen er satt inn på isolatet sitt igjen"

Yeah, Norges første skolemassaker. Eneste skadde var en tilfeldig forbipasserende som fikk en småstein i øyet. :wee:

Skyldige skøt seg selv men er ikke livstruende skadet etter et treff med en kongle fra en halvmeters avstand

Fikk nettop purken på døra :dontgetit: De er overalt :ph34r:

Lenke til kommentar
Hm, vi skal holde en tale i engelsken om et hvilket som helst emne. Noen tips?

Velg noe herfra.

Som det var i Daniels link, hvorfor Gud ikke eksisterer ;)

Evt. Apollo-programmet, Sherlock Holmes, Sjuke religiøse sekter som har begått selvmord elr lignende, eller en presentasjon av en film, et band, elr lignende'

//Blarcky :cool:

Lenke til kommentar

HB, ja, det kan man.

Jeg har noen DVDer fra første sesong, husker søren ikke hvor jeg plukka de opp, men innbiller meg at det var på en bokhandel rundt jula i fjor :p

Ang. drømmer om å kverke folk, det drømmer jeg litt for ofte. Jeg begynner å bli lei av å våkne opp og føle at jeg fortsatt har masse blod og gøgge over meg etter å ha myrda halve Oslo på vei inn til Oslo City.

Og drømmen i natt var ikke det minste bedre, jeg satt på et torturredskap, av typen sykkel, og sykla fra Trondhjem til Spania, Spania rundt og så opp til bestemor på Fosen.

Jeg våkna svett og stiv og støl og livredd for at det var sant.

Lenke til kommentar
Du har jo en i avataren din?

:laugh:

Ang. drømmer om å kverke folk, det drømmer jeg litt for ofte. Jeg begynner å bli lei av å våkne opp og føle at jeg fortsatt har masse blod og gøgge over meg etter å ha myrda halve Oslo på vei inn til Oslo City.

Og drømmen i natt var ikke det minste bedre, jeg satt på et torturredskap, av typen sykkel, og sykla fra Trondhjem til Spania, Spania rundt og så opp til bestemor på Fosen.

Jeg våkna svett og stiv og støl og livredd for at det var sant.

Hvor mange av folka i kafeen er det som burde på Gaustad egentlig? :p

Lenke til kommentar
Killing Dream Meaning

Psychological Meaning: If you murder someone in your dream you are expressing your hatred or envy towards the person. Sometimes the person being killed can represent an aspect of your own nature that you hate. For example, if a man dreams of killing a woman it may show how he rejects the feminine side of his nature. Similarly, if a woman dreams of killing a man she may be rejecting her masculine side. To dream of killing animals indicates repression your instinctive nature.

Mystical Meaning: There will be arguments and you may have to make sacrifices say the dream seers

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Trømmetyding er og forblir bare tyding uten noen fasit. Oksebæsj i mine øyne... Argh det er ekkelt *skylle øynene rene* :scared:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

aww, satte klokka på slumre, for å så våkne 0840.

Bilen måtte leveres til å fikse mangler jeg hadde på eu kontroll, og kurset begynte kl 09.

Stress når man er grisetrøtt er :/

Så sitte å halvsove på et kurs der man lærer å endre navn, slette, og lage mapper i windows.

Satse på at bilen er ferdig til kurset er over for i dag så jeg rekker en grense tur

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...