Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sære drømmer er konge!

For ikke lenge siden drømte jeg at jeg padlet i en båt på et uendelig stort hav, rundt en liten øy. Alt var i "solnedgang-farger" mens digre fisker fløy rundt over meg i slow-motion. Alt jeg tenkte på var å få tatt kule bilder av det fantastiske synet ^^

Og har drømt en haug av drømmer der jeg dreper de fleste jeg kjenner på en brutal og makaber måte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God morgen alle sammen! Full naturfagsdag i dag, framføring om 10 minutter :roll:

Hvorfor har det seg slik at både jeg og Sado-Jon drømmer sære drømmer for tiden?

Fordi han heter Sado-Jon, og du er kjæresten hans?

Og har drømt en haug av drømmer der jeg dreper de fleste jeg kjenner på en brutal og makaber måte..

Huff da :ph34r:

Lenke til kommentar
Det er slikt som får meg til å facepalme... "Ugifte menn og kvinner fikk forbud mot å snakke med hverandre eller møtes i det offentlige rom. Kvinner fikk ikke lov til å bevege seg utenfor hjemmet uten følge av en mannlig slektning. Skolegang for jenter ble frarådet." Lever de i steinalderen eller :dontgetit: ?
Lar man innavel holde på lenge nok så kan slikt skje ja og en begynner å tro på drømmer som WK sier nedenfor her og tro at de fiskene er gudommelig av noe slag.
Sære drømmer er konge!

For ikke lenge siden drømte jeg at jeg padlet i en båt på et uendelig stort hav, rundt en liten øy. Alt var i "solnedgang-farger" mens digre fisker fløy rundt over meg i slow-motion. Alt jeg tenkte på var å få tatt kule bilder av det fantastiske synet ^^

Drømte i går at madammen hadde gitt meg to piercinger i underleppa i bursdagspresent men da jeg kom til stedet jeg skulle ta de og fikk se de så stoppet det helt opp og jeg blånektet. Jeg skulle faen ikke ha to skruer i meg og iallefall ikke på den måten som de gjorde det på (det var regelrett skruer og ikke piercinger...).
Lenke til kommentar
Nå har vi historie og filosofi, woo! :new_woot: Herregud, jeg er så trøtt. Kommer til å ta livet av meg hvis jeg ikke får i meg koffein.

Jeg stemmer for en ekstra stor kopp med kaffe for begge :w00t:

Bøgdissene flokker seg i kantina... Halp. Noen må ta en liten "Columbine" her plx :hm:

Jeg har sprettert om det hjelper?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
MMMMAGIKARP. Åh, nå fikk jeg lyst å se på Pokemon igjen.

Jeg og Cinque har sett Pokémon så og si i hele påska. Faen så lei jeg ble av musikken utover, men det er fengende da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...