Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror det var i Januar 06/07 jeg var der eller noe, var sinnsykt kaldt da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lurer på om jeg kommer inn i statene jeg. Tok på meg skylda for et gram hasj og to blåvalium som ikke var mitt i begynnelsen av 2006. Den andre personen hadde mer å tape på det enn det jeg hadde siden vedkommende allerede hadde betinga dom på seg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Wow Lars, det var smart. Nei, har du narkodom på deg kommer du ikke inn. Evt. Så kan du søke om å komme inn gjennom ambassade. Om du blir stoppet en gang i passkontrollen i stene og du blir nektet inngang slipper du aldri inn igjen. Endret 15. april 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Wow Lars, det var smart. Nei, har du narkodom på deg kommer du ikke inn.Det er hovedregelen. Smart og smart... Kan diskuteres. Men det hadde hatt en del komplikasjoner for den andre personen som jeg ikke vil gå inn på her og da følte jeg at det var det riktige å ta fallet. Jeg er ikke i noen situasjon der jeg har råd til å ta turen uansett i overskuelig fremtid. Men så vidt jeg har forstått så kan det søkes om visum etter fem år eller noe med politiattest på at ikke er noe mer i mellomtiden. Men jeg får ikke automatisk visum slik andre får. Kan bli tatt på skjønn islike tilfeller har jeg hørt. Men har ikke kontaktet noen ambasade eller noe for å undersøke detaljene. Evt. Så kan du søke om å komme inn gjennom ambassade. Om du blir stoppet en gang i passkontrollen i stene og du blir nektet inngang slipper du aldri inn igjen.Ja å juge og bli busta er bare teit. Det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Uten å kjenne saken mener jeg uansett at det er feil å ta støyten for slike ting. Edit: Du trenger ikke lyve, bare å reise for så å bli stoppet på grunn av en filleting. En kompis av meg ble stoppet siden han hadde palestinaskjerf på seg og er av somalsk opprinnelse. Ikke det smarteste man gjør. Han ble tatt inn til avhør og det hele, tok nesten 12 timer før han endelig slapp inn i landet. Endret 15. april 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Uten å kjenne saken mener jeg uansett at det er feil å ta støyten for slike ting. Og det skal du få lov til å mene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Over til noe helt annet. Nå ber maskina meg om å restarte pga. oppgraderinger hvert femte minutt. Hvordan stopper jeg det på ubestemt tid? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Windows oppgraderinger eller andre programmer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Windows. Er midt i en serie så det er irriterende når den popper opp hele tida. Endret 15. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 kjør oppdateringen om du vil bli kvitt det. Om du av en eller annen grunn ikke vil oppdatere så kan du skru av automatiske oppdateringer i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg gav opp og restarta jeg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Huff. Alt er galt. Selvfølgelig har jeg ikke kjangs på å få sove nå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Joda, greit. Men døgning i kombinasjon med 4-6 t bilkjøring etterpå er ikke en gøyal kombinasjon. Det blir slitsomt, spesielt når man skal bytte på å kjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Joda, greit. Men døgning i kombinasjon med 4-6 t bilkjøring etterpå er ikke en gøyal kombinasjon. Det blir slitsomt, spesielt når man skal bytte på å kjøre. Det kan faktisk være ulovlig. Du skal ikke kjøre bil om du ikke er i stand til å kjøre forsvarlig. Uansett om det r dop, alkohol eller tretthet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kjenner til det. Kjører ikke bil om jeg ikke er istand til å gjøre det på en forsvarlig måte. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Men hva skal jeg finne på for å bli trøtt nok til å sove? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Men hva skal jeg finne på for å bli trøtt nok til å sove?Last ned noen NRK-podcasts og tyt det inn i ørene via telefonen/mp3-spilleren, så skal du se at Jon Blund kommer å kaster sand i øynene dine relativt raskt. Både Radioresepsjonen og 20 spørsmål er utmerkede valg. Endret 15. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Så noen av dere det programmet om folk med spilleavhengighet på NRK idag? 3 timer igjen av vakta! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har kommet hjem fra feiring av min 20-årsdag. Rimelig sliten. Fred ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg