Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Har 8200 videos watched på youtubekanalen min nå! Hva gjør dere våkne nå forresten? PS: Syk helg, snakket med en kar på en uteplass her i Byen, 1 time senere var han knivstukket i halsen :s Endret 15. april 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ikke verst det ^^ Prater med forumchicks på MSN og prøver å overtale meg selv til å gå rett til sengs uten å gå ut for å røyke først. Shit, det høres sykt ut indeed! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Bør være fint vær når jeg ankommer Trondheim i morra, Fr.stad har vært knallbra på værfronten i ferien. Noen som har noe erfaring med Berlin/Bitterfeld/Leipzig i Tyskland? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har 3200 and raising, Ferchie Nå skal jeg sove, 5 timer til jeg skal opp Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jepp, så han da han og et par dørvakter ringte etter ambulanse, blod i ansiktet osv etter spruten. Gikk heldigvis bra med han da! Bob3: har litt erfaring med Berlin, noe spesielt du lurer på? Endret 15. april 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Egentlig ikke Berling, hadde bare planer om å lande der før vi skal til Bitterfeld/Leipzig, whatever det heter. Vi har ikke peiling på hva som er billigst/enklest, men for å komme seg dit virker det som om fly til Berlin og tog videre er tingen. Langt fra flyplass til togstasjon, f.eks? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ah nei det vet jeg ikke. Ting generelt i Tyskland er ikke så veldig mye billigere enn i Norge, spesielt nå da Euroen er veldig sterk. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skjønner, vanskelig å planlegge reise i et land jeg har null kjennskap til. Men du vet kanskje hvor langt det er fra flyplassen til togstasjonen i Berlin? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg oppdaga akkurat noe kult. Det går en ferje herfra til Newcastle. Egentlig så tar den bare lastebiler/containere, men de tar visst også passasjerer noen ganger. Hadde vært gøy å ta en snartur. Noe jeg burde sett der om jeg tok turen? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Nei det vet jeg desverre ikke. Vi tok båt fra bergen via stavanger, så Danmark hvorpå vi kjørte gjennom Danmark og inn i Tyskland.. Men der er nok av kart på webben. www.gulesider.no/kart Lars: Newcastle er en veldig fin by! Går mye i shopping da, du burde også ta deg en tur innom st. jame's park og se en fotballkamp, selv om du ikke er fotballfans. http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/Home/0,,10278,00.html Endret 15. april 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skal sette meg mer inn i det i morgen, har brukt de siste timene på å i det hele tatt finne ut hvor festivalen jeg skal på ligger. Nok kryptiske nettsider og kart for i natt, sjekker ut mer i morgen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Pell deg ut av hotellrommet og se byen og kulturen kanskje? Well. klokka var 01 her nede når jeg postet da(nå er den halv 9), og jeg hadde nettopp vært på en restaurant med tusen ansatte, som serverer levende krokodiller. Får nå med meg litt, men var første dagen, så give me a break Cheng og Li hørtes forøvrig ut som et utmerket konsept. Jeg skal ta det opp med fru Fritz! Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Newcastle er deilig. Familien hadde hus der da jeg var mindre Husker favorittplassen min som liten var en liten "by i byen" kalt Whitley Bay, hvor de har(hvertfall hadde) arkade og fast tivoli Endret 15. april 2009 av edge Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Haha, notert. Vi får brainstorme når du er hjemme igjen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Newcastle kommer på en 3. plass for meg ut av de byene jeg har vært i. Berlin på andre og NY på første. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Æsj... Jeg så visst feil på kartet. Den som går fra Brevik (fem min med bil herfra) går til Ghent, ikke Newcastle. Fillern. Har hørt mye bra om Newcastle. Endret 15. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Newcastle kommer på en 3. plass for meg ut av de byene jeg har vært i. Berlin på andre og NY på første. WTG2 NY!! 1. Stockholm 2. Amsterdam 3. London 4. Newcastle 5. Roma Top 5 cities omgomg. GODNATT Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 NY var fantastisk, dro dit alene. Vil gjerne tilbake å se litt mere av byen da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 NY er ganske digg, vært der et par ganger. Jævlig klamt om sommeren men. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 For meg er det 1. Stavanger 2. Minneapolis 3. Praha 4. En liten by i Provence, Frankrike som jeg ikke husker hva heter 5. Byen rundt Bahia Feliz, Gran Canaria Jeg har vært i LA, London, Paris, NY og alle de der også, men top 5 byer er likevel de jeg nevnte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg