Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaga akkurat noe kult. Det går en ferje herfra til Newcastle. Egentlig så tar den bare lastebiler/containere, men de tar visst også passasjerer noen ganger. Hadde vært gøy å ta en snartur. Noe jeg burde sett der om jeg tok turen?

Lenke til kommentar

Nei det vet jeg desverre ikke. Vi tok båt fra bergen via stavanger, så Danmark hvorpå vi kjørte gjennom Danmark og inn i Tyskland.. Men der er nok av kart på webben. :) www.gulesider.no/kart

Lars: Newcastle er en veldig fin by! Går mye i shopping da, du burde også ta deg en tur innom st. jame's park og se en fotballkamp, selv om du ikke er fotballfans.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/Home/0,,10278,00.html

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Pell deg ut av hotellrommet og se byen og kulturen kanskje?

Well. klokka var 01 her nede når jeg postet da(nå er den halv 9), og jeg hadde nettopp vært på en restaurant med tusen ansatte, som serverer levende krokodiller. Får nå med meg litt, men var første dagen, så give me a break :p

Cheng og Li hørtes forøvrig ut som et utmerket konsept. Jeg skal ta det opp med fru Fritz!

Lenke til kommentar

Newcastle er deilig. Familien hadde hus der da jeg var mindre :wee: Husker favorittplassen min som liten var en liten "by i byen" kalt Whitley Bay, hvor de har(hvertfall hadde) arkade og fast tivoli :wee:

Endret av edge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...