Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Jeg var naken :ninja:
Pix or it didn't happen! :dribble:

Grisegutt.

Jeg har litt lyst til å dunke hodet til hun ene jeg bor med mellom kanten på doskålen og dolokket et par ganger, feste henne til dusjen med "dusjledningen", og sette musikkspilleren som står på badet der sammen med henne og la henne kose seg i dusjen. Jeg er så lei den forpulte horemusikken hennes!

Lenke til kommentar
Grisegutt.

Jeg har litt lyst til å dunke hodet til hun ene jeg bor med mellom kanten på doskålen og dolokket et par ganger, feste henne til dusjen med "dusjledningen", og sette musikkspilleren som står på badet der sammen med henne og la henne kose seg i dusjen. Jeg er så lei den forpulte horemusikken hennes!

Horemusikken? Do tell. And bring pix.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Grisegutt.

Horemusikken? Do tell. And bring pix.

Typsk listepop som "If I were a boy", Pokerface (som spilles i dette øyeblikk<3333344444444444444444OMFG!) og all slags dritt. *lete etter sted for seg selv på nett*

Lenke til kommentar
anfall: Fight fire with fire

Sado-jon: Se til helvete å få tilbake det andre nicket før jeg rævkjører deg med et flisete kosteskaft!

Send PM til Dotten og klag.

Det forvirrer meg når brukere dukker opp med ny avatar og nick :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
anfall: Fight fire with fire

I will. Hun stjal kakaoen min! :(

Typsk listepop som "If I were a boy", Pokerface (som spilles i dette øyeblikk<3333344444444444444444OMFG!) og all slags dritt. *lete etter sted for seg selv på nett*
Hihi, hørtes koselig ut må jeg si.

Åja, jeg lover deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...