CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nei, det hadde vi ikke. Først kommer mamma og stjeler sjokoladen min. Jeg blir sur og ber henne gå, men hun stopper opp og spør hva flasken i vinduskarmen er. Jeg ber henne på nytt om å gå. Og hva var det i flasken? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 tror nok at United dessverre tar treble i år :/ og Blackburn-kampen var kun pga et dårlig start ellever Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva tror du det var i flasken ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 ØYSTEIN DØDE OGSÅ BADET MARGRETHE! JEG GJENTAR: BADET! FY FAEN! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 tror nok at United dessverre tar treble i år :/og Blackburn-kampen var kun pga et dårlig start ellever Med alle de tabbene de har gjort i det siste? Neppe. Men uansett: UNSKYLDNINGER! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva tror du det var i flasken ? got milk? :X Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva tror du det var i flasken ? sperm, pot, sprit eller kanskje vann Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 ØYSTEIN DØDE OGSÅ BADET MARGRETHE! JEG GJENTAR: BADET! FY FAEN! what...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva tror du det var i flasken ? Blåsyre Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 tror nok at United dessverre tar treble i år :/og Blackburn-kampen var kun pga et dårlig start ellever Med alle de tabbene de har gjort i det siste? Neppe. Men uansett: UNSKYLDNINGER! Det sier seg selv med Samba(midtstopper) i spissplass og Keith Andrews(midtbanespiller) i Høyreback Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 ØYSTEIN DØDE OGSÅ BADET MARGRETHE! JEG GJENTAR: BADET! FY FAEN! what...? Haradise Potel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg var naken edit: faen Du ødelegger historien. . Kunne da ikke vite at du hadde tenkt til å skrive videre sånn med en gang Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hm, gjemme brusflaske med sprit i vinduskarmen? Der gikk jeg på en smell når jeg var 13-14. Tenkte det var lurt å sette den bak gardinen, der ville jo INGEN se den. Bortsett fra at alle så den fra utsida, og mamma kom inn og lurte hvorfor det sto en flaske med blankt innhold i vinduet mitt..ups. Endret 14. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Godt gjettet folkens! En god kombinasjon av alle! Eh, nei. Fail. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 ØYSTEIN DØDE OGSÅ BADET MARGRETHE! JEG GJENTAR: BADET! FY FAEN! what...? Haradise Potel. Enda mer kjedelig en fotball jo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) tror nok at United dessverre tar treble i år :/og Blackburn-kampen var kun pga et dårlig start ellever Med alle de tabbene de har gjort i det siste? Neppe. Men uansett: UNSKYLDNINGER! Det sier seg selv med Samba(midtstopper) i spissplass og Keith Andrews(midtbanespiller) i Høyreback Ang. kampen: edit: (Trykk på bildet) Endret 14. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ta nå dette fotballdritet et annet sted. Er det ikke en fotballtråd eller noe her? Æsj.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg gjemmer alt under pulten jeg. mamma sjekker ikke bak basskassa for å si det sånn. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hm, gjemme brusflaske med sprit i vinduskarmen? Der gikk jeg på en smell når jeg var 13-14. Tenkte det var lurt å sette den bak gardinen, der ville jo INGEN se den. Bortsett fra at alle så den fra utsida, og mamma kom inn og lurte hvorfor det sto en flaske med blankt innhold i vinduet mitt..ups. Det var ikke noe sånt :| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hm, gjemme brusflaske med sprit i vinduskarmen? Der gikk jeg på en smell når jeg var 13-14. Tenkte det var lurt å sette den bak gardinen, der ville jo INGEN se den. Bortsett fra at alle så den fra utsida, og mamma kom inn og lurte hvorfor det sto en flaske med blankt innhold i vinduet mitt..ups. Faen for en rebell du har vært. Du altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg