Catkin Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lol, fin link Lillium Mehehe. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Bah, jenter er umulige. Nå som jeg har fungerende scooter igjen, blir jeg sendt for å gjøre alle slags ærend. Det seneste var å stikke på Rema og kjøpe saftis og nesespray til søss. Først sku hu ha lollipop, når jeg er der nede, ringer hu og sier at hu vil vite hva slags utvalg de har, så jeg går gjennom en påskeribba isboks og ramser opp titler og hører på henne vingle mellom utvalget, så vil hu ha smågodt, to skumbananer. Ingenting mer, posen veier jo faen meg mer enn bananene, følte meg litt flau der jeg sto der med en stor pose smågodt med to skumbananer oppi, så jeg hadde oppi noen sjokolader også, for å få litt tyngde Så er jeg på vei til kassen når hu ringer igjen og har ombestemt seg når det kommer til isen, hu vil ha en annen en. Igjen. Pes -_- Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lol, hørt om flymodus, Sjur? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ja, men tenker aldri over det Bruker det ikke på fly engang Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Noobs. Ekte mannfolk leser Oppland Arbeiderblad! Den dypblå lefsa der? Nei man skal selvsagt lese Friheten! Det skal være rødt som blod. "Knus parasittene" av Tjen Folket er mer passende. --- Se filmen hos Youtube Endret 14. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 fargoth: Det der så bare helt for jævlig ut! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Edit: salgsannonse flyttet til signatur. Forumreglene gjelder jo litt i dnfk og? Endret 14. april 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 YES, kommet hjem fra en lang og slitsom busstur Men satan kor nice ho der dama som satt foran meg var Men så stygt at hun røyket ... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ja, jeg blir alltid litt skuffa når damer røyker. Endret 14. april 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Akkurat sett en film, tenkte å surfe litt nå, men det var visst kjedeligere enn forventet. Kanskje jeg skal se en til. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hmm. Jeg kjeder meg. Venting er kjipt, selv når man ikke venter på noe spesielt... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Forøvrig, jeg har nettopp oppdaget en sprekk i nedre kant av frontruten min. 1 lang + ett lite edderkoppnett av små sprekker. 15-20cm lang den lengste. Har kasko, hvor mye koster det å fikse dette? Tar merkeverkstedet seg av dette best eller bør jeg bare dra til nærmeste bilglassfirma? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg drikker heller ikke kaffe, først blir jeg dårlig i magan, så blir jeg trett og sovner veldig fort Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nærmeste kafe er fylt med kjerringer med skrikerunger, og 200 tyrkere, så jeg tror jeg står over den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Edit: salgsannonse flyttet til signatur. Forumreglene gjelder jo litt i dnfk og? Og salgsannonse flyttet til de evige digitale jaktmarker. Forumreglene gjelder litt i signatur også. Endret 14. april 2009 av fredrik Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. På bakgrunn av dette forsvant "16" innlegg. Ytterligere overtredelse kan medføre strenge reaksjoner i grove tilfeller. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva skjer med forumet i dag egentlig? Styggebilder i rpp og vellykkede troll over alt. Har folk litt mye energi etter påska eller er det bare tilfeldigheter? Høres ut som Dotten må til med en ny påskekrim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg