KvitKnekt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Eneste gangen jeg i det hele tatt nærmet meg 4500 i måneden var da jeg bodde 5 min gange fra Oslo S. Ellers har det gått i ca 3500.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Mikkel, du får bare flytte inn i blåhuset, jeg flytter ut så flytte igjen? Flytter jo snart mer enn meg du. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg bor helt gratis, jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nei. Kan ikke tro jeg sier dette igjen... Leide hos ett eldre ektepar for 3200 i månen. Første kvelden kom gubben selv på døra og sa "Kanj itj du dæmp dæ? Vi like itj sånn musikk her i huse!". Javel tenkte jeg og skrudde av musikken. En måne senere skaffet jeg meg katt etter deres godkjenning og katta mjaua besett om natta men den hørte de ikke. Så skulle jeg få ha besøk først av tanta mi ei helg, kompisen min uka etter og mutra 5 dager etter det. Koselig nok for meg med litt selskap men surt nok. De sa ingenting når tanta mi var her. Da kompisen min var her var vi borte hele dagen og hjemme kun på kveldene men fremdeles bråka vi tydligvis som bare faen. Feil var det og at vi brukte oppkjørselen til huset så vi måtte parkere ett stykke unna. Enda værre ble det søndagen før mamma skulle komme på besøk. Da kom de på døra rett etter at vo kom hjem med oppsigelse av leiekontrakten fordi vi hadde brukt hele dagen på å brøle og lage ulyder. Har fremdeles oppsigelsepapirene. Det som er artig er at jeg uka i forkant hadde vært oppe og sagt ifra at de måtte si ifra om det var noe. Da hadde jeg fått i svar "No ha vi sagt ifra så mang gang at no gidd vi ikke gå ned trappa der igjen!" "Ska dokk ha mobilnummeret mitt da?" Spurte jeg. Men nei, det kom ikke på tale. Første gangen ringte de faktisk mutra istede for å gå ned til meg å si ifra ... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Men så er det så fryktelig kjedelig å bo hjemme hos foreldrene da! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 har 5000 i måneden jeg men det er med strøm, internett, mat, og resten av det man gjør på skolen tsk tsk. dvs ikke direkte det, siden jeg bare betaler ned for turene vi har vært på i tillegg og masse annet greier. snart blir det bussing :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 betaler 3k månden jeg. Free strøm,nett,kabel og vann. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sitter her som sagt å skriver CV. FRITIDSINTERESSER PC, alt av elektronikk, trening, musikk, teknologi og spill. "Holder meg også oppdatert på det som skjer rundt i verden." Bør jeg droppe den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Mikkel, ja, klart jeg skal flytte. Jeg er lei av å bo i kollektiv, lurer på å prøve å finne meg noe på sannan, er mange nice leiligheter i Infanteriveien, selv om det er en del lengre fra skolen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 *SNIP* Jeg liker best å ha jente-leieboere jeg. De bråker lite, holder kåken ren og ryddig og er snille og greie å ha med å gjøre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 LC, da burde du prøve de jentene jeg bor med De bråker. MYE. Og er like dårlige som oss gutta til å rydde og vaske, og en av de spiller pikkolo en time og fløyte en time, hver jævla dag. Ulempen med det, er at jeg sovner / blir søvnig. Jævlig irriterende når jeg sitter og gamer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg er ikke jente, men faller likevel inn under kriteriene som Linn lister opp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 *SNIP* Jeg liker best å ha jente-leieboere jeg. De bråker lite, holder kåken ren og ryddig og er snille og greie å ha med å gjøre Så jeg er utifra alt jeg har sagt, en bråkete jævel som gir blanke eff i alt og alle? Tror du skal lete lenge etter en på 20 som er så strukturert som jeg er. Ble mildt sagt sjokkert over hvordan de første utleierene behandla meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Mens jeg derimot, bråker relativt lite, selv når jeg er på fylla, og er glad i å vaske og holder meg stort sett i ro Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg er vel ikke akkurat stille eller holder noe som helst ryddig, og jeg er jente... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Men du er jo et villdyr egentlig også, er du ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg