Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke sett den under haka og sikt for brått opp da, Mikkel. da treffer du bare kjeven og sånt. :p

Tar den via brunøye. Bare for å se hvor mye skade jeg kan påføre personen og om h*n fremdeles er i live etter at h*n har fått smake på hagleløpet. Dagen idag går regelrett til helvette. Tror du faen ikke støtdempern på bilen er millimeter ifra å smelle opp og tror du det hjelper å fortelle foreldrene dine sannheten om at det er billigere å skaffe en ny bil istede for å reparer? Neeeeeeeida... Sykkel om kalde morgener here i coem! Tror jeg skal skyte megselv istedet for sparebank 1 ansatte jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
ikke sett den under haka og sikt for brått opp da, Mikkel. da treffer du bare kjeven og sånt. :p

Tar den via brunøye. Bare for å se hvor mye skade jeg kan påføre personen og om h*n fremdeles er i live etter at h*n har fått smake på hagleløpet. Dagen idag går regelrett til helvette. Tror du faen ikke støtdempern på bilen er millimeter ifra å smelle opp og tror du det hjelper å fortelle foreldrene dine sannheten om at det er billigere å skaffe en ny bil istede for å reparer? Neeeeeeeida... Sykkel om kalde morgener here i coem! Tror jeg skal skyte megselv istedet for sparebank 1 ansatte jeg.

Daaakar.. *klemme klamme klemmer på Mikkelmannen*

Lenke til kommentar
Får du ikke penger av mamma?

Penger av mamma :dontgetit: Problemet er at jeg må ha en av de som sikring om jeg skal ta opp lån og de vil ikke at jeg skal ha gjeld...

Er ikke største problemet å spare opp 20 høvdinger heller hvis det er en så gammel bil du skal ha :) Jeg betalte 25 rett i handa da jeg kjøpte bil, i tillegg til de 100 jeg tok opp i lån

Lenke til kommentar
Jeg jobbet med noe en måned i sommerferien ifjor. Sitter her i skrivende stund å mekker meg CV. Bør jeg skrive "Sommer 08" eller "07.2008 - 08.2008" angående arbeidet jeg gjorde?

Det siste.

Det var "07.2008 - 08.2008" jeg brukte i utgangspunktet, men så ville jeg høre litt synspunkter om hva som er mest fornuftig å bruke.

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...