Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hah, gjør deg mer kostbar a:P er ikke min skyld... Nora blir så gretten om jeg ligger med alt og alle Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Er det noen som vet om en bra nettbutikk hvor man kan kjøpe og konfigurer shuttle og barebone's? Har kikka litt på komplett, men ingenting der som appelerer til meg som person.. @Espen, jenter vettu, de er så kjipe. Endret 23. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 er ikke min skyld... Nora blir så gretten om jeg ligger med alt og alle kvinnfolk ass Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ja... bare fordet jeg er i ett forhold, så får jeg ikke lov til og ha sex med andre liksom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ja... bare fordet jeg er i ett forhold, så får jeg ikke lov til og ha sex med andre liksom Du får ta en "Clinton" og være litt kreativ med hva som defineres som sex da. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Huff, for et nazistisk forhold. Hvor er friheten? Hadde dumpa bitcha på sekundet Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ja... bare fordet jeg er i ett forhold, så får jeg ikke lov til og ha sex med andre liksom Du får ta en "Clinton" og være litt kreativ med hva som defineres som sex da. det andre problemet er at alt står skriftlig her, og hun kan sitte og lese det senere Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Men kan det defineres som utroskap vis du har deg med felles forumbrukere av det mannlige kjønn? Det syns ikke jeg altså.. Endret 23. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 det andre problemet er at alt står skriftlig her, og hun kan sitte og lese det senere Sug en mod til å gjøre det Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gikk elendig på prøva og jeg kommer aldri å skjønne en drit av brannalarmer Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gikk elendig på prøva og jeg kommer aldri å skjønne en drit av brannalarmer Dem ringer, du springer? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gikk elendig på prøva og jeg kommer aldri å skjønne en drit av brannalarmer Dem ringer, du springer? *røyk* Æææh, det brenner! *løpe ut* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gikk elendig på prøva og jeg kommer aldri å skjønne en drit av brannalarmer Dem ringer, du springer? *røyk* Æææh, det brenner! *løpe ut* Så kommer jeg inn i røykdykkerutstyr og redder alle! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så kommer jeg inn i røykdykkerutstyr og redder alle! Meg først, selvfølgelig Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Meg først, selvfølgelig Pøh, du er fastklemt mellom taket, gulvet, fire vegger og en plastkopp livet sto ikke til å redde Endret 23. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Så kommer jeg inn i røykdykkerutstyr og redder alle! Meg først, selvfølgelig Hysj, ikke si det til noen men jeg redder bare deg.. Så bærer jeg deg inn i solnedgangen på stranda.. MMmmmmmhhh..! Pepsico: Tror du det er en utfording for meg? Endret 23. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så kommer jeg inn i røykdykkerutstyr og kveler alle med en gummislange! Du er SKUMMEL! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så kommer jeg inn i røykdykkerutstyr og kveler alle med en gummislange! Du er SKUMMEL! Bare vent til du ser gummislangen Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Meg først, selvfølgelig Pøh, du er fastklemt mellom taket, gulvet, fire vegger og en plastkopp livet sto ikke til å redde Pfft, Rasch er mer mann enn du noen gang kommer til å bli, så han bare løftervekk alt og bærer meg ut! Hysj, ikke si det til noen men jeg redder bare deg.. Så bærer jeg deg inn i solnedgangen på stranda.. MMmmmmmhhh..! Åååh, så romantisk, jeg gleder meg til jeg brenner inne i et hus og du kan komme å redde meg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Pfft, Rasch er mer mann enn du noen gang kommer til å bli, så han bare løftervekk alt og bærer meg ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg