Shikaru Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 ja er knall det der.. hehe jeg aner heller ikke hvem dancer/denser er Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Som jeg hater disputten om denser/dancer. Akkurat i det jeg hadde gidd opp å tro det var dancer, og begynt å stole på vennene mine som sa denser, så står det på nettet at vokalisten selv gråter fordi folk tror det er denser. OMFG, drama. Snakk norsk, din dømmer Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Aaah. det er den rævdårlige sangen det er snakk om.. http://www.blograndom.com/blog/the-killers...ser-not-dancer/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 morgen. herregud så mye sykt jeg drømmer for tiden. sov ikke noe godt og har dritvondt i magen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Føler med deg Sado-jon( ) , kuttet ut en medisin-type så sov bare 3 timer i natt. Man trenger god søvn og ikke drømme om biler som kjører utfor stup fullt av ostehøvler ( bilene er av ost ) Endret 14. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg drepte en fyr i slutten av drømmen min. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hvordan da? tråkket du på hode slik at den sprakk som en melon? brukte du en pistol for og lage maleri av hjerne? brukte du en te-skje til og grave ut øyeeplene? Hvordan drepte du personen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 han sto på togstasjonen. vanlig fyr i dress og koffert. sto der. så tok jeg tak og reiv ansiktet hans i filler for så at jeg våkna jævlig brått. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Bah, høres ikke artig ut. Lett og spøke om det om dagen, men når man drømmer sånt så er det så sykt virklig:S Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ikke bare jeg som drømmer sært hører jeg. Var skikkelig creepy å komme inn på skolen i dag. Var en seriemorder på skolen i drømmen min, og ei jeg kjente var blitt pekt ut som det neste offeret. Hun fikk helt panikk og i drømmen klarte hun tydeligvis å ta selvmord ved å henge seg og halshugge seg selv på samme tid. Husker trappa på skolen var skikkelig blodig og ekkel. Nesten ubehagelig å komme inn hovedinngangen og se den trappa. Endret 14. april 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ikke bare jeg som drømmer sært hører jeg. Var skikkelig creepy å komme inn på skolen i dag. Var en seriemorder på skolen i drømmen min, og ei jeg kjente var blitt pekt ut som det neste offeret. Hun fikk helt panikk og i drømmen klarte hun tydeligvis å ta selvmord ved å henge seg og halshugge seg selv på samme tid. Husker trappa på skolen var skikkelig blodig og ekkel. Nesten ubehagelig å se det live i dag. Er faktisk mulig. Ta en tynn vaier og heng deg fra passe høyde Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 For det første, human suger vel ikke. For det andre, det har vært en forferdelig lang diskusjon om hvorvidt de synger denser eller dancer i den tidligere omtalte sangen. Noe som betyr en ekstrem forvandling av betydning i sangen! For det tredje, LINKZOR! Like før jeg ringer duden sjæl. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ikke bare jeg som drømmer sært hører jeg. Var skikkelig creepy å komme inn på skolen i dag. Var en seriemorder på skolen i drømmen min, og ei jeg kjente var blitt pekt ut som det neste offeret. Hun fikk helt panikk og i drømmen klarte hun tydeligvis å ta selvmord ved å henge seg og halshugge seg selv på samme tid. Husker trappa på skolen var skikkelig blodig og ekkel. Nesten ubehagelig å se det live i dag. Er faktisk mulig. Ta en tynn vaier og heng deg fra passe høyde Joda så ikke hvordan hun gjorde det i drømmen så. Husker bare hun kom gående etterpå med hodet halveis avhugd. Så bare blodet i trappa jeg også "flykta" jeg inn på lærerværelset som ligger i motsatt retning rett før hun plutselig kom gående. Freaky opplegg Endret 14. april 2009 av Cinque Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Mmmm, snart går flyet ned til Trondheim. Gleder meg glugg ihjel til å komme sørover igjen. Påskeferien over for dere, folks? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Påskeferien er ferdig ja... Boring... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Mmmm, snart går flyet ned til Trondheim. Gleder meg glugg ihjel til å komme sørover igjen. Påskeferien over for dere, folks? Ja men jeg må kanskje ha bilen inn på verksted :S Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg er trøtt, sliten og har lyst til å smadre det meste rundt meg. Jeg føler meg destruktiv i dag -.-" Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sorgens, Mikkel. Hva er galt med bilen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 rart det med drømmer.. husker det var ei som var dritsur på meg en dag.. grunnen var at hu hadde drømt at jeg hadde helt brus ellerno sånt på hu så hu blei klissete... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sorgens, Mikkel. Hva er galt med bilen? Så mye rust i venstre demperbrønn på bakhjulet at den har bøyd seg ... Ser vel på ei saftig regning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg