Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare jeg som drømmer sært hører jeg. Var skikkelig creepy å komme inn på skolen i dag. Var en seriemorder på skolen i drømmen min, og ei jeg kjente var blitt pekt ut som det neste offeret. Hun fikk helt panikk og i drømmen klarte hun tydeligvis å ta selvmord ved å henge seg og halshugge seg selv på samme tid. Husker trappa på skolen var skikkelig blodig og ekkel. Nesten ubehagelig å komme inn hovedinngangen og se den trappa.

Endret av Cinque
Lenke til kommentar
Ikke bare jeg som drømmer sært hører jeg. Var skikkelig creepy å komme inn på skolen i dag. Var en seriemorder på skolen i drømmen min, og ei jeg kjente var blitt pekt ut som det neste offeret. Hun fikk helt panikk og i drømmen klarte hun tydeligvis å ta selvmord ved å henge seg og halshugge seg selv på samme tid. Husker trappa på skolen var skikkelig blodig og ekkel. Nesten ubehagelig å se det live i dag.

Er faktisk mulig. Ta en tynn vaier og heng deg fra passe høyde :fun:

Lenke til kommentar

For det første, human suger vel ikke. :cry:

For det andre, det har vært en forferdelig lang diskusjon om hvorvidt de synger denser eller dancer i den tidligere omtalte sangen. Noe som betyr en ekstrem forvandling av betydning i sangen!

For det tredje, LINKZOR!

Like før jeg ringer duden sjæl.

Lenke til kommentar
Ikke bare jeg som drømmer sært hører jeg. Var skikkelig creepy å komme inn på skolen i dag. Var en seriemorder på skolen i drømmen min, og ei jeg kjente var blitt pekt ut som det neste offeret. Hun fikk helt panikk og i drømmen klarte hun tydeligvis å ta selvmord ved å henge seg og halshugge seg selv på samme tid. Husker trappa på skolen var skikkelig blodig og ekkel. Nesten ubehagelig å se det live i dag.

Er faktisk mulig. Ta en tynn vaier og heng deg fra passe høyde :fun:

Joda :p så ikke hvordan hun gjorde det i drømmen så. Husker bare hun kom gående etterpå med hodet halveis avhugd. Så bare blodet i trappa jeg også "flykta" jeg inn på lærerværelset som ligger i motsatt retning rett før hun plutselig kom gående. Freaky opplegg :confused:

Endret av Cinque
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...