CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 yupp, du har helt rett. lillebroren din skal ta deg. hjelp! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) bare si at du har lyst til og bruke hårfønern på henne :!: Og hvis hun ikke er snill så henter du strykejernet Cyph: finn frem hvitløken og korset så er du trygg. I tilegg bør du lage deg en påle og finne deg en hammer. Endret 14. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg spurte for tredje gang nå, hvorfor gjør du dette? "Sorry for i går." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis bare broren min hadde vært sånn mot meg, det kan være litt stressende å være tvilling noen ganger. Jeg kjeder meg på skolen, ikke en dritt å gjøre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Skal hjem uansett og hente Natrich sin etter jobb før jeg sender den *hint hint* Håååå, du kan vente deg en PM med adresse, altså. Aww, så søt lillebror du har, Cyph! De kan være så herlige noen ganger... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ble sinna på han i går, men nå gjør han dette.. hvorfor.. kan ikke være sur på han nå.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg veit. Lillebroren min hadde arbeidsuke i mars, og brukte alt han tjente på å kjøpe Guitar Hero-gitar til meg. <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Da måtte jeg felle en tåre eller to. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Cyph: Hadde ikke følt meg trygg, yngre brødre er ondskapsfulle Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Flue, slutt! :| Nå skal jeg dusje og gå til en kompis. faktisk. Tror ikke jeg har gått til en kompis kl.11 siden jeg var åtte år? kanskje? Lenke til kommentar
Walnuts_ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 er på kurs å lurer litt på hva jeg skal kjøpe til lunsj.... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 er på kurs å lurer litt på hva jeg skal kjøpe til lunsj.... Baguette. Lenke til kommentar
Walnuts_ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hmm de har noen utrolig gode og nystekte baguetter oppe i gata her. Takk for at noen har mer oppfinsomhet enn meg i dag, tydelig at jeg trenger et måltid Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Som jeg hater disputten om denser/dancer. Akkurat i det jeg hadde gidd opp å tro det var dancer, og begynt å stole på vennene mine som sa denser, så står det på nettet at vokalisten selv gråter fordi folk tror det er denser. OMFG, drama. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 haha første jeg gjør når jeg setter meg forran pcn er at jeg velter et glass med vann utover halve bordet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hmm de har noen utrolig gode og nystekte baguetter oppe i gata her. Takk for at noen har mer oppfinsomhet enn meg i dag, tydelig at jeg trenger et måltid no problemo Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Som jeg hater disputten om denser/dancer. Akkurat i det jeg hadde gidd opp å tro det var dancer, og begynt å stole på vennene mine som sa denser, så står det på nettet at vokalisten selv gråter fordi folk tror det er denser. OMFG, drama. HVA FAEN. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) haha første jeg gjør når jeg setter meg forran pcn er at jeg velter et glass med vann utover halve bordet Fin fin start på dagen! Hvem er Denser / Dancer? Endret 14. april 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Som jeg hater disputten om denser/dancer. Akkurat i det jeg hadde gidd opp å tro det var dancer, og begynt å stole på vennene mine som sa denser, så står det på nettet at vokalisten selv gråter fordi folk tror det er denser. OMFG, drama. HVA FAEN. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg