Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal prøve å vokse opp.

Slutte å røyke og drikke, konse om skolen og ta alle eksamenene mine og bestå og sånn, få bachelor i multimedieteknologi og få meg en crappy jobb jeg hater hvor jeg må bruke dress eller i det minste se akseptabel ut i tøyet, samt smile til folk og være pratsom og sosial og sånn.

Samt slutte å fantasere om å noen sinne dra med meg ei goth-chick eller ei random jente med lilla hår eller hanekam hjem, slutte å tro på underjordiske og drager og slutte å leve i min egen fantasiverden, fjerne tatoveringa, begynne å høre på listepop, lære å danse, begynne å trene, slanke meg og bli mer metroseksuell og bli det alle ønsker jeg er.

Bah, FML!

Lenke til kommentar

Fordi det er det folk visstnok forventer av meg?

De gjorde det på grunnskolen, de gjorde det på allmenn, de gjorde det noen år etter da jeg begynte påbygg, og jeg får stadig vekk høre at det er det de forventer av meg nå, og jeg liker ikke å skuffe folk, uansett hvor miserabel jeg blir selv.

Vel, i visse tilfeller i alle fall.

Lenke til kommentar

Du lever ditt liv, ikke det livet andre forventer av deg.

Det kan være greit å lytte til andre til en viss grad, men det er uansett du som bestemmer hvordan det blir. Ofte så er det fint å få litt oversikt over hvordan man er, om det er ting som kanskje kan forandres på eller om det er en eller flere ting du er fornøyd med.

Gå for det du trives med, om det er andre som reagerer negativt på det så er det opp til deg om du vil lytte til de eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...