Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jobber på den forhatte melkøya i hammerfest. Viste du at Espen ikke kunne gi meg internet her?

Ja, jeg leste noe om det, det er dårlig av Espen syns jeg.. jeg vet hvor han bor, jeg kan godt ta kneskålene hans for din skyld?

Siden han ikke klarte å levere Internett til deg mener jeg.. Hallo Espen, såpass skulle du klart.. Jeg er meget skuffet over deg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jobber på den forhatte melkøya i hammerfest. Viste du at Espen ikke kunne gi meg internet her?

Ja, jeg leste noe om det, det er dårlig av Espen syns jeg.. jeg vet hvor han bor, jeg kan godt ta kneskålene hans for din skyld?

Siden han ikke klarte å levere Internett til deg mener jeg.. Hallo Espen, såpass skulle du klart.. Jeg er meget skuffet over deg

Jeg tror vi to skjønner hverandre på et nivå ingen andre engang kunne drømme om! <33

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke, jeg er på jobb, det står en tv oppe på desken da.. Men jeg gidder ikke å flytte meg.

Du må gjerne fortelle hva som skjer da :)

Det er om sånne dyr (husker ikke navnet) som har lang svart og hvit hale, så har dø røde øyne.

De står opp om morgen, finner gjengen sin, soler seg og drar på tjyvtokt mot en annen gjeng med sånne dyr. Gawd jeg er dårli å forklare, men det er veldig morsomt! :D

Lemurer! De heter Lemurer!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Det er om sånne dyr (husker ikke navnet) som har lang svart og hvit hale, så har dø røde øyne.

De står opp om morgen, finner gjengen sin, soler seg og drar på tjyvtokt mot en annen gjeng med sånne dyt. Gawd jeg er dårli å forklare, men det er veldig morsomt! :D

Vaskebjørner? :p

Lenke til kommentar
@Espen, jo det er det, alt er din skyld.

om ikke du er snill, så kommer jeg på jobben din, og opptrer som din homofile samboer som du nettop dumpet!

haha Bare gjør det! Trenger ikke unnskyldning for det! Men sørg for at det blir filmet!

Men nå stikker ihvertfall jeg på jobb. Forventer en samtale fra deg etter klokken 17:oo Espen!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...