Ballus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Farris Bris(lime) = Urge Bare så dere vet det. fixd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Farris er et fint alternativ nå man prøver å kutte ned på brus eller øl. Man får den psykologiske effekten av å gå og hente en enhet i kjøleskapet (face it psykologi spiller en stor rolle) og man får ikke den kjedelige vannsmaken. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Og kullsyra som kiler i halsen . Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) farris er en av de få tingene jeg simpelthen ikke klarer å få i meg. det går bare ikke ned. er håpløst. bare hoster og gurgler det og brekker meg. Må innrømme at jeg ikke var noen stor farris-fan da jeg var yngre jeg heller, men har virkelig fått sansen for sprudlevann nå. Farris bris er et fint sted å starte, mango-papaya f.eks. @ballus: Foretrekker vanlig farris, men bris smaker bra det også. Nyter et glass bris natuell nå. redigert: ROBERTA! redigert2@Lars: Farris er et fint alternativ nå man prøver å kutte ned på brus eller øl. Man får den psykologiske effekten av å gå og hente en enhet i kjøleskapet (face it psykologi spiller en stor rolle) og man får ikke den kjedelige vannsmaken. Psykologi er nok viktig ja. Man slipper også sukkersmaken som sitter i alt for mye brus. Endret 13. april 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Uhh nå har jeg pakket ned en del ting Men kjedelig uten internett i 8 timer i mårra på BUSS !! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Farris smaker saltvann Saltvann = ikke godt lalz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 pix or didnt ha- ... nevermind. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nettopp, men i mens må dere vente, og Aids og toth kan lage mer porr. Han er i Asia, den jævelen. =( Sucks : < Som søss og vennene hennes.Det er så stygt, jeg får fnatt. Skjelvinger i underlivet altså. Ikke akkurat. Jeg har mer sansen for bleike jenter jeg, gjerne med sort hår, bodymods og som drikker rødvin, rawr ^^ Farris (lime) >> Urge Bare så dere vet det. Deg om det. En gang fikk jeg servert vann med salt i og ble fortalt at det var Farris og siden har jeg ikke klart å drikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 I did not. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 I did not. Me neither, but I saved them for later use. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hia, jeg tør ikke gå på kjøkkenet og lage med mat Så TO skrekk filmer i går .... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Yo folks ;D Fo, yolks. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Chris, du er faen ikke sann Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Chris, du er faen ikke sann Har du lasta ned faenskapet hans?? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Farris er et fint alternativ nå man prøver å kutte ned på brus eller øl. Man får den psykologiske effekten av å gå og hente en enhet i kjøleskapet (face it psykologi spiller en stor rolle) og man får ikke den kjedelige vannsmaken. Eller så er det bare det at det finnes folk som liker Farris/Bonaqua veldig godt. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Chris, du er faen ikke sann Har du lasta ned faenskapet hans?? Quizzen, tenker du på? Den var ålreit den, det er noe annet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg