Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Farris er et fint alternativ nå man prøver å kutte ned på brus eller øl. Man får den psykologiske effekten av å gå og hente en enhet i kjøleskapet (face it psykologi spiller en stor rolle) og man får ikke den kjedelige vannsmaken.

Lenke til kommentar
farris er en av de få tingene jeg simpelthen ikke klarer å få i meg. det går bare ikke ned. er håpløst. bare hoster og gurgler det og brekker meg.

Må innrømme at jeg ikke var noen stor farris-fan da jeg var yngre jeg heller, men har virkelig fått sansen for sprudlevann nå. Farris bris er et fint sted å starte, mango-papaya f.eks.

@ballus: Foretrekker vanlig farris, men bris smaker bra det også. Nyter et glass bris natuell nå.

redigert: ROBERTA!

redigert2@Lars:

Farris er et fint alternativ nå man prøver å kutte ned på brus eller øl. Man får den psykologiske effekten av å gå og hente en enhet i kjøleskapet (face it psykologi spiller en stor rolle) og man får ikke den kjedelige vannsmaken.

Psykologi er nok viktig ja. Man slipper også sukkersmaken som sitter i alt for mye brus.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Nettopp, men i mens må dere vente, og Aids og toth kan lage mer porr.

Han er i Asia, den jævelen. =(

Sucks : <

Som søss og vennene hennes.

Det er så stygt, jeg får fnatt.

Skjelvinger i underlivet altså.

Ikke akkurat.

Jeg har mer sansen for bleike jenter jeg, gjerne med sort hår, bodymods og som drikker rødvin, rawr ^^

Farris (lime) >> Urge

Bare så dere vet det.

Deg om det.

En gang fikk jeg servert vann med salt i og ble fortalt at det var Farris og siden har jeg ikke klart å drikke det.

Lenke til kommentar

Eller så er det bare det at det finnes folk som liker Farris/Bonaqua veldig godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...