Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er synd at så mange får komplekser når de skal forholde seg til transpersoner. Jeg ser vitterlig ikke problemet, og jeg finner det trist at de fortsatt skal måtte møte motstand og negativitet i sin hverdag fra alle de som fortsatt henger litt igjen i fortiden.

Lenke til kommentar
Hun syntes vel det, da. Ellers ville hun vel ikke blogget om det. Oo

Sove nå!

Hun blogger om det fordi det er tabu. Syntes det er jævlig bra gjort, synd det er så mange idioter som skal slenge dritt.

Åja, sånn. Trodde du mente det som at hun var den som hypet det opp - og at det er stereotypisk.

Nå BØR jeg sove. :love:

Lenke til kommentar
Det er synd at så mange får komplekser når de skal forholde seg til transpersoner. Jeg ser vitterlig ikke problemet, og jeg finner det trist at de fortsatt skal måtte møte motstand og negativitet i sin hverdag fra alle de som fortsatt henger litt igjen i fortiden.

Jeg kjenner en. Eller kjenner og kjenner fru blom. Venn av dama til brodern. Han/hun er helt normal bortsatt fra at det ser ut som en jente og oppfører seg som en. Utrolig grei "fyr". Så utfra mine anekdotiske bevis så har jeg ikke noe i mot noen transpersoner. Når "hun/han" ble med en venninne på dass så tok jeg meg selv i å si "dere kvinnfolk går alltid på dass sammen." og det ble det litt latter ut av. Men jeg mente ikke noe med det egentlig. Ser mest på han som en hun

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...