Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan garantert banke moren din.

Nå skal jeg hive på meg den sexye uniformen min og stupe ut gjennom stuevinduet etterfulgt av en enorm eksplosjon hvorpå jeg lander perfekt på bakken, så trekker jeg to maskingevær og skyter vilt rundt meg mens jeg roper GET SOME!! GET SOME!!

Den store P: Hater å si det, men ja.. :ermm:

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
It's nice! HIGH FIVE!

Gah.. snart må jeg på jobb. Vet dere hvor lite givende jobben min er?

Nei sier dere? || så givende.

Nå skal jeg hive på meg den sexye uniformen min og stupe ut gjennom stuevinduet etterfulgt av en enorm eksplosjon hvorpå jeg lander perfekt på bakken, så trekker jeg to maskingevær og skyter vilt rundt meg mens jeg roper GET SOME!! GET SOME!!

bytte jobb?

Lenke til kommentar

Jeg bare ELSKER å redde liv! Husker første gangen jeg redda en liten mus som hadde satt halen sin fast under en planke nær et bål.. jeg redda den lille rakkeren og fra den dagen av bestemte jeg meg for at jeg skulle bli røykdykker! ... *kremt*

Den Store P: Ja, her jeg jobber er det bra betalt, men sånn generelt er det ikke det.

Lenke til kommentar
helt fra A til Z på tastaturet da?

Nei, her i gården er den helt fra A til D! :cool:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenforFra slutten av A til begynnelsen av D vel å merke, det vil si at den er ca en S tast lang.

imponerende :drible:

Jeg bare ELSKER å redde liv! Husker første gangen jeg redda en liten mus som hadde satt halen sin fast under en planke nær et bål.. jeg redda den lille rakkeren og fra den dagen av bestemte jeg meg for at jeg skulle bli røykdykker! ... *kremt*

wow :love:

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar

Den Store P: Ja, her jeg jobber er det bra betalt, men sånn generelt er det ikke det.

Jeg ble helt blaut å skrufsa av å høre den i historien der!! Min helt! TA MEG!! TA MEG HARDT OPP ETTER BRANNBILEN!! ÅÅÅH!!

Hvor jobber du da?

Lenke til kommentar
Noen som har forslag til en kul veggklokke til å ha over dataen? :wee:

hva med en binær en?

Tenkte på en med visere. Orker ikke bruke hodet når jeg ser på klokka.

Litt lyst på en det står Jack Daniels på, til å matche kalenderen min, men på en annen side.. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg ble helt blaut å skrufsa av å høre den i historien der!! Min helt! TA MEG!! TA MEG HARDT OPP ETTER BRANNBILEN!! ÅÅÅH!!

Hvor jobber du da?

Easy there Tiger, Im only doing my job! ;)

Jobber på den forhatte melkøya i hammerfest. Viste du at Espen ikke kunne gi meg internet her?

Lenke til kommentar
Tenkte på en med visere. Orker ikke bruke hodet når jeg ser på klokka.

Litt lyst på en det står Jack Daniels på, til å matche kalenderen min, men på en annen side.. :tease:

hadde selv en binær på skrivebordet, og etter en stund, så ser du med en gang hva klokken er... er bare en vanesak :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...