Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så The Duke og Wheelman på TG, men ble ikke til at jeg sa hei. Er generelt veldig få mennesker fra forumet som kjenner meg igjen uansett tror jeg, så da blir det bare teit.

På TG øker man iallefall sjansen for at det er riktig fyr du hilser på xD

Lenke til kommentar
Nei altså, det var et par folk der, så å leite etter noen ga jeg opp. :p Jeg trodde du skulle stå ved døra for å vente på meg jeg, men neeeida. Jeg som hadde på meg latextrusa mi til og med. :-(

Du annonserte jo ikke din ankomst! Jeg skulle tatt deg imot med blomster, fanfare og pisket krem, kjære!

Lenke til kommentar
Kan jeg få?

Of course! :) *finne fram den med flest sjokoladebiter i*

Oda, altså, om vi skulle elsket så hadde jeg nok leid et hotellrom. På dassen du liksom. Heh. Preheheh! Neifytterakkernaltså.

Det var faktisk greit nok, men jeg tror jeg kommer tilbake neste år med bra anlegg bare for å spille musikken jeg liker. Kommer til å ende opp med en haug med 40-åringer rundt meg, men samma det. Det verste med TG for min del er all drittmusikken.

Aids: Når kommer Hylo hjem?

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Sku ønske folk som kjenner meg igjen var for sjenert til å gjøre sånt :p

Random fyr kommer mot meg, stopper opp og ser på meg lenge og roper ut så fanden og hans oldemor kan høre det:

"Wow, det er Datasmurf jo! Du er kongen av RPP, jeg vet det! Det er meg, random nick fra forumet, kult å se / møte / finne deg!"

Djeez :p

Ja, det er jo liksom det, da. Hva skal man si når man har sagt "Jeg er <random forumbruker du ikke kjenner>"

Nice stalking you?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...