Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har hodet mitt vært veldig forumfiksert. Jeg har sett Kitty (bortsett fra at den ikke var kitty, det var en smoking hot lady i 20-årene), jeg så b-real (bortsett fra at det ikke var b-real på nært hold, da var det en drittunge jeg haddde spurt om legg), jeg så Alastor (her er det faktisk ikke noe "det lignet ikke", det er klonen hans, eneste er at dialekten er feil), jeg så Lars (bortsett fra at fyren så ut som om han var ved siden fulle fem) og Anfall (bortsett fra at hun var voksen). Også ett par til som jeg ikke husker nickene på, har bare tenkt "det ansiktet minnet meg om rpp". Merkelig dag.

Lenke til kommentar

Sku ønske folk som kjenner meg igjen var for sjenert til å gjøre sånt :p

Random fyr kommer mot meg, stopper opp og ser på meg lenge og roper ut så fanden og hans oldemor kan høre det:

"Wow, det er Datasmurf jo! Du er kongen av RPP, jeg vet det! Det er meg, random nick fra forumet, kult å se / møte / finne deg!"

Djeez :p

Lenke til kommentar

Jeg er så vidt jeg kan huske alltid for sjenert til å hilse på folk jeg tror jeg er noen på byen.

Har vært sånn siden jeg møtte en fyr som var kliss lik Bjørn Eidsvåg på Hotell Bristol i Oslo en gang, og da det ikke var ham og han ble sint, så ble jeg så flau at jeg siden ikke har spurt noen om de er den og den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...