Freedom1 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Og beklager, Sameboe. Jeg har stått og sunget med Klanen under en hel kamp, kjente det ikke, altså. Idiot... VIF har meget lite med fotball å gjøre, og Klanen har enda mindre. Klanen er en gjeng apekatter som drikker seg drita hver gang de kan, og har konkurranse om å skrike høyest og rakke ned på flest mulig i løpet av en kamp, for så å banne som svin hver gang de taper. Nei, Champions League-finale mellom Liverpool og AC Milan, DET er fotball det! Var på gråten når fansen sang "You'll never walk alone" <3 Det var så vakkert! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nå føler jeg meg uglesett her Er ikke så mange fotballfolk i denne delen av forumet. Vi får dra tilbake fotballdelen, der det er folk som har peiling på hva de snakker om. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Og beklager, Sameboe. Jeg har stått og sunget med Klanen under en hel kamp, kjente det ikke, altså. Idiot... VIF har meget lite med fotball å gjøre, og Klanen har enda mindre. Klanen er en gjeng apekatter som drikker seg drita hver gang de kan, og har konkurranse om å skrike høyest og rakke ned på flest mulig i løpet av en kamp, for så å banne som svin hver gang de taper. Nei, Champions League-finale mellom Liverpool og AC Milan, DET er fotball det! Var på gråten når fansen sang "You'll never walk alone" <3 Det var så vakkert! Æsj, nå begynner jeg å misslike deg...Liverpool Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 I grunn er det liten vits i å krangle om dette.. Hvis noen lurer på hvorfor, vil jeg anbefale dem å lese introduksjonen til "Double Your Dating" av David DeAngelo. Der står det endel om nøyaktig sånne krangler som dette. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Manchester United Liverpool Sånn, nå elsker dere begge meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Æsj, nå begynner jeg å misslike deg...Liverpool Det er også en greie med fotball. Man skal tilfeldigvis bestemme seg for et lag eller flere man skal like. Deretter skal man bli glad hver gang det vinner og lei seg når det taper. Man skal også basere det man sier om sporten med en grunnidé om at det laget er best. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nå føler jeg meg uglesett her Er ikke så mange fotballfolk i denne delen av forumet. Vi får dra tilbake fotballdelen, der det er folk som har peiling på hva de snakker om. Folk som heier på ManU vet ikke hva de snakker om Neida, dere har et godt lag, det skal jeg være mann nok til å innrømme Sameboe: Slapp av, du blir nok frisk en dag, du også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Manchester United Liverpool Sånn, nå elsker dere begge meg. NEI! Du kan ikke like et drittlag som Pool! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nå føler jeg meg uglesett her Er ikke så mange fotballfolk i denne delen av forumet. Vi får dra tilbake fotballdelen, der det er folk som har peiling på hva de snakker om. Folk som heier på ManU vet ikke hva de snakker om Neida, dere har et godt lag, det skal jeg være mann nok til å innrømme Sameboe: Slapp av, du blir nok frisk en dag, du også Jeg er frisk som en fisk jeg, er vel heller dere Liverpool supportere som skal skjerpe dere, som har blitt fan av en av følgende grunnlag: - Din far var fotball fantatiker på 80 tallet da Liverpool var best, er dermed fan og gjort deg til det også. - Liverpool vinner mot AC Milan, og vips, der kom det en haug med unger og jenter som fans. - Eller at dere har en irriterende venn som har blitt fan pågrunn av følgende grunnlag som tvinger deg til å bli scouser selv. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var lekkert! Klicky! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg er frisk som en fisk jeg, er vel heller dere Liverpool supportere som skal skjerpe dere, som har blitt fan av en av følgende grunnlag: - Din far var fotball fantatiker på 80 tallet da Liverpool var best, er dermed fan og gjort deg til det også. - Liverpool vinner mot AC Milan, og vips, der kom det en haug med unger og jenter som fans. - Eller at dere har en irriterende venn som har blitt fan pågrunn av følgende grunnlag som tvinger deg til å bli scouser selv. Hva er poenget? Uansett hvilket lag man heier på er det pur tilfeldighet. Bare prøv å si noe annet. Endret 13. april 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var lekkert! Klicky! Då var det bestilt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Då var det bestilt Venter på at pappa kommer hjem så jeg kan bruke hans MC Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Når begynte man å diskutere fotball her? Plz, stop. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Det er ingen vits i å diskutere hvilket fotball lag som er best. For det blir en diskusjon man ALDRI kommer til og bli enige om. Endret 13. april 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Joda, det er ganske enkelt. Det laget som vinner Champions League er best. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 What he said. Kommer fra hun som omtrent startet alt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er så evig lei av å høre folk si at det laget man heier på, suger. Jeg er ikke spesielt interessert i fotball, men holder uansett med et par lag. Driter i om de ikke er best i verden, er ikke derfor jeg heier på de. Hva skal dere idag? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Joda, det er ganske enkelt. Det laget som vinner Champions League er best. Ja. Men det blir jo sånn at jeg heier på Manchester. Men jeg begynner ikke og heie på Chelsea selvom Chelsea da vinner Champions League flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg