Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Det tar jo år før noen kommer hjem :p

 

Jeg hadde en RAR drøm i natt ........

 

Jeg drømmt at jeg skulle ut og fly, når vi gikk om bord på flyet så plutselig satt alle de gammle klasse kameratene mine i flyet.

Da vi tok av kom jeg på at jeg hadde glemt og ta ut minne korte av PCen og jeg måtte skru den på for og ta det ut, men det var ikke lov og skru på PC i flyet. Jeg troset reglene og skrudde den på og akkuratt i det jeg så Windows loading greia ble jeg hivd ut av flyet.

 

Hva i faen er det hjernen min har funnet på nu ??

Lenke til kommentar
Det tar jo år før noen kommer hjem :p

 

Jeg hadde en RAR drøm i natt ........

 

Jeg drømmt at jeg skulle ut og fly, når vi gikk om bord på flyet så plutselig satt alle de gammle klasse kameratene mine i flyet.

Da vi tok av kom jeg på at jeg hadde glemt og ta ut minne korte av PCen og jeg måtte skru den på for og ta det ut, men det var ikke lov og skru på PC i flyet. Jeg troset reglene og skrudde den på og akkuratt i det jeg så Windows loading greia ble jeg hivd ut av flyet.

 

Hva i faen er det hjernen min har funnet på nu ??

 

Du skulle bare vist :p

Lenke til kommentar
Det tar jo år før noen kommer hjem :p

 

Jeg hadde en RAR drøm i natt ........

 

Jeg drømmt at jeg skulle ut og fly, når vi gikk om bord på flyet så plutselig satt alle de gammle klasse kameratene mine i flyet.

Da vi tok av kom jeg på at jeg hadde glemt og ta ut minne korte av PCen og jeg måtte skru den på for og ta det ut, men det var ikke lov og skru på PC i flyet. Jeg troset reglene og skrudde den på og akkuratt i det jeg så Windows loading greia ble jeg hivd ut av flyet.

 

Hva i faen er det hjernen min har funnet på nu ??

wow det jo sykt !!

kansje det er en sann drøm som vil gå i opfinelse...

jeg hadde også en rar drøm i natt. Jeg spiste fiskepinner med mamma så styrta det et fly i taket våres !!!

mine kamerater gikk ut av flytet og hoppet gjennom vinduet og sklei i maten min . .. så de måtte på sykehuset men de gikk på mcdonalds i steden !!! så de døde og fikk en gravplass på romme mitt ... hva i faen har hjernen min har funnet på nu da ??? rare greier !! :( !:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...