Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 *youtubedings*Steng han inne et eller annet sted og sett den sangen på full guffe. Orker ikke høre på noe bais nå, men det er sikkert godkjent. Er du med? De gamle gjorde det. At jeg heller ville sitte inne og integrere innvandrere betydde liksom ikke noe. Her skulle man ut på ski og hedre Fedrelandet. 'Skjult' var kjedelig. Bare en vanlig skvettefilm, og jeg har ikke den egenskapen, så da var det ikke noe gøy. Dessuten satt jeg ved siden av en venninne som snakket i mobilen og det som verre var, så det var ganske homo. Red.: Kewk, nå havna masse innenfor sitatet, og det tar tretten år å fikse det på mobilen. Lol. 1) Hva var "og det som værre var"? Du la vel ikke merke til at jeg satt der også? 2) Høres ut som den suger da, egentlig. Hater når de "bare" lager masse "skummle" skvettescener og tror de har vært flinke. 3) Hvorfor tar det tretten år? Hvorfor ikke femten måneder og tre uker pluss en dag og 8 timer? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Demon, jeg snakker til deg i guildchatten, her e_e. Lagde meg en kopp te, frøken! Orker ikke høre på noe bais nå, men det er sikkert godkjent. Er du med? Vet ikke helt ennå, er bittelitt redd for konsekvensene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er sikkert de derre hækkerne igjen. Må være de ja. Så til dere hackerjævler: UR MESSIN WITH THE WRONG GIRL! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Når kommer den nye forumtesten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Vet ikke helt ennå, er bittelitt redd for konsekvensene. Come on! It will be fun and you know it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er sikkert de derre hækkerne igjen. Må være de ja. Så til dere hackerjævler: UR MESSIN WITH THE WRONG GIRL! Ueland sporer dem vel opp og gir dem et mega kick å rompa tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ueland sporer dem vel opp og gir dem et mega kick å rompa tenker jeg. Har ikke han "kastet inn håndkleet" da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 *youtubedings*Steng han inne et eller annet sted og sett den sangen på full guffe. Orker ikke høre på noe bais nå, men det er sikkert godkjent. Er du med? De gamle gjorde det. At jeg heller ville sitte inne og integrere innvandrere betydde liksom ikke noe. Her skulle man ut på ski og hedre Fedrelandet. 'Skjult' var kjedelig. Bare en vanlig skvettefilm, og jeg har ikke den egenskapen, så da var det ikke noe gøy. Dessuten satt jeg ved siden av en venninne som snakket i mobilen og det som verre var, så det var ganske homo. Red.: Kewk, nå havna masse innenfor sitatet, og det tar tretten år å fikse det på mobilen. Lol. 1) Hva var "og det som værre var"? Du la vel ikke merke til at jeg satt der også? 2) Høres ut som den suger da, egentlig. Hater når de "bare" lager masse "skummle" skvettescener og tror de har vært flinke. 3) Hvorfor tar det tretten år? Hvorfor ikke femten måneder og tre uker pluss en dag og 8 timer? 1. Var du de jentene som satt bak oss og bråkte mer enn henne ved siden av meg? I tillegg til å ha telefonsamtaler under filmen snakket hun høylytt med dem som satt ved sidene hennes og skrek i ett sett, for deretter å hysje på andre. Fysj. 2. Ja, jeg fant den platt og bæsjeaktig, men skvettesekvensene var bedre laget enn i mange andre skvettefilmer. 3. Fordi hvis man skal skrive 13 med T9 blir det <3, som er ganske homo. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hva får man hvis man parrer gundam med death note? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hva får man hvis man parrer gundam med death note? Guth dote? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 1. Var du de jentene som satt bak oss og bråkte mer enn henne ved siden av meg? I tillegg til å ha telefonsamtaler under filmen snakket hun høylytt med dem som satt ved sidene hennes og skrek i ett sett, for deretter å hysje på andre. Fysj. 2. Ja, jeg fant den platt og bæsjeaktig, men skvettesekvensene var bedre laget enn i mange andre skvettefilmer. 3. Fordi hvis man skal skrive 13 med T9 blir det <3, som er ganske homo. 1)Nei, jeg var han skumle mannen som satt og kasta ting på deg men lata som ingenting når du snudde deg. 2) ok, får vurdere å dra tøsa mi med da. 3) Ja, men det kan hende du hadde klart det på mindre enn 13 år, har du prøvd før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Ueland sporer dem vel opp og gir dem et mega kick å rompa tenker jeg. Har ikke han "kastet inn håndkleet" da? *benektelse* NEI! Det stemmer ikke. Dammit hvem skal gi dem et mega kick i rompa da? B-real? Endret 12. april 2009 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg kjeder meg! Kan noen underholde meg? =) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg kjeder meg! Kan noen underholde meg? =) Dalgish i forumkafeèn :O Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ah, vellykket opprettholdelse av påskeaften-tradisjonen i år og. Tråkle seg inn i skogen og opp på toppen, brenne bål og pølser og skråle sørlandsviser utover natta. Godt å komme seg ut i naturen en gang i året. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du kan få Nie til å danse og breke litt for deg. ^^ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg kjeder meg! Kan noen underholde meg? =) Dalgish i forumkafeèn :O Har da vært her lenge jeg, mange sider tilbake vell og merke. Hei Lillium! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nar jeg er sa trott at jeg sovner til youtube filmene og har skrivefeil betyr det at man skal sove ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Evt at du må se noen bedre youtube filmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg