Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
@Anfall: Har gått på ski, men det var grusomt da jeg følte meg som en klissete nasjonalist. Fysj!

 

Jeg kan ikke si jeg falt for 'Skjult' slik mange andre tydeligvis har. Jeg syns den var litt homo. Eller kjedelig, om du vil.

Stakkars deg, hvem tvingte deg til å gå på ski? Og hvorfor var Skjult homo?

 

b|real har bart svelte i å ha skjegg.

Lars sier han kan hele Gisle Gris-sangen utenat og truer med å synge den til ham!

 

Edit: Etter vi har bundet ham godt fast i en seng og puttet diverse gjenstander oppi rumpa hans ::dribble:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
årh, blir så sur når folk ødelegger for deg når man endeølig kan ha det gæøy

Du vet det at når du akkurat har tatt tatoveringer eller piercinger er det ikke så smart å drikke masse? Det dehydrerer deg og gjør at helingstiden blir lenger.

 

Kan jo kanskje finne på noe nytt da. Har hørt at det der er vanlig prosedyre hver lørdag i Lillium/b-real residensen.

Ok, noen forslag?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
@Anfall: Har gått på ski, men det var grusomt da jeg følte meg som en klissete nasjonalist. Fysj!

 

Jeg kan ikke si jeg falt for 'Skjult' slik mange andre tydeligvis har. Jeg syns den var litt homo. Eller kjedelig, om du vil.

Stakkars deg, hvem tvingte deg til å gå på ski? Og hvorfor var Skjult homo?

De gamle gjorde det. At jeg heller ville sitte inne og integrere innvandrere betydde liksom ikke noe. Her skulle man ut på ski og hedre Fedrelandet. 'Skjult' var kjedelig. Bare en vanlig skvettefilm, og jeg har ikke den egenskapen, så da var det ikke noe gøy. Dessuten satt jeg ved siden av en venninne som snakket i mobilen og det som verre var, så det var ganske homo.

b|real har bart svelte i å ha skjegg.

Lars sier han kan hele Gisle Gris-sangen utenat og truer med å synge den til ham!

 

Edit: Etter vi har bundet ham godt fast i en seng og puttet diverse gjenstander oppi rumpa hans ::dribble:

Nei, da har ikke skjegget til b|real mye å stille opp med.

 

Red.: Kewk, nå havna masse innenfor sitatet, og det tar tretten år å fikse det på mobilen. Lol.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

post-145158-1239494755_thumb.png

 

OMG! Jeg postet 02.01, men innlegget ble endret 02.00! Det er...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MAGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...