Natrich Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Møtte du Fredrik? Høhøhø. For det første, hvem er Fredrik? For det andre, uhm... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Møtte du Fredrik? Høhøhø. For det første, hvem er Fredrik? For det andre, uhm... Du var jo på havnen hans. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 @Herman: You never fail making me lol Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 HAHA! LOL! OMG! HERREGUD! Tok litt tid før jeg tok den! Skylder på at jeg opplever et fenomen som heter trøtthet Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Arbiutere, konstituere.. Endret 11. april 2009 av BiNko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen her som har sett Skjult? Er den verdt å se på kino? Gå å se den. Virkelig å anbefale. Ok. Hvis den er dårlig sender jeg Lars etter deg. me pantzys are shaking. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) me pantzys are shaking. They should be! Edit: Synes flere burde poste her Endret 11. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 me pantzys are shaking. They should be! Øhm, b|real har nesten 2000 flere innlegg enn Lars. Hva har han å frykte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 me pantzys are shaking. They should be! Øhm, b|real har nesten 2000 flere innlegg enn Lars. Hva har han å frykte? Lars har svart belte i kiling! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 me pantzys are shaking. They should be! Øhm, b|real har nesten 2000 flere innlegg enn Lars. Hva har han å frykte? Lars har svart belte i kiling! b|real har bart svelte i å ha skjegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) @Anfall: Har gått på ski, men det var grusomt da jeg følte meg som en klissete nasjonalist. Fysj! Jeg kan ikke si jeg falt for 'Skjult' slik mange andre tydeligvis har. Jeg syns den var litt homo. Eller kjedelig, om du vil. Stakkars deg, hvem tvingte deg til å gå på ski? Og hvorfor var Skjult homo? b|real har bart svelte i å ha skjegg. Lars sier han kan hele Gisle Gris-sangen utenat og truer med å synge den til ham! Edit: Etter vi har bundet ham godt fast i en seng og puttet diverse gjenstander oppi rumpa hans : Endret 11. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 årh, blir så sur når folk ødelegger for deg når man endeølig kan ha det gæøy Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Edit: Etter vi har bundet ham godt fast i en seng og puttet diverse gjenstander oppi rumpa hans : Kan jo kanskje finne på noe nytt da. Har hørt at det der er vanlig prosedyre hver lørdag i Lillium/b-real residensen. Sunniva: Enig i det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 årh, blir så sur når folk ødelegger for deg når man endeølig kan ha det gæøy Fylla? =3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) årh, blir så sur når folk ødelegger for deg når man endeølig kan ha det gæøy Du vet det at når du akkurat har tatt tatoveringer eller piercinger er det ikke så smart å drikke masse? Det dehydrerer deg og gjør at helingstiden blir lenger. Kan jo kanskje finne på noe nytt da. Har hørt at det der er vanlig prosedyre hver lørdag i Lillium/b-real residensen. Ok, noen forslag? Endret 12. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Se filmen hos Youtube Steng han inne et eller annet sted og sett den sangen på full guffe. Det der MÅ være verdens mest helvetes irriterende sang. Jeg er normalt en rolig person men jeg kjenner jeg blir aggressiv av den sangen der. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Demon, jeg snakker til deg i guildchatten, her e_e. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) @Anfall: Har gått på ski, men det var grusomt da jeg følte meg som en klissete nasjonalist. Fysj! Jeg kan ikke si jeg falt for 'Skjult' slik mange andre tydeligvis har. Jeg syns den var litt homo. Eller kjedelig, om du vil. Stakkars deg, hvem tvingte deg til å gå på ski? Og hvorfor var Skjult homo? De gamle gjorde det. At jeg heller ville sitte inne og integrere innvandrere betydde liksom ikke noe. Her skulle man ut på ski og hedre Fedrelandet. 'Skjult' var kjedelig. Bare en vanlig skvettefilm, og jeg har ikke den egenskapen, så da var det ikke noe gøy. Dessuten satt jeg ved siden av en venninne som snakket i mobilen og det som verre var, så det var ganske homo. b|real har bart svelte i å ha skjegg. Lars sier han kan hele Gisle Gris-sangen utenat og truer med å synge den til ham! Edit: Etter vi har bundet ham godt fast i en seng og puttet diverse gjenstander oppi rumpa hans : Nei, da har ikke skjegget til b|real mye å stille opp med. Red.: Kewk, nå havna masse innenfor sitatet, og det tar tretten år å fikse det på mobilen. Lol. Endret 12. april 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 OMG! Jeg postet 02.01, men innlegget ble endret 02.00! Det er... MAGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er sikkert de derre hækkerne igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg