Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Demon, du må lvle til chan sitt lvl så vi kan spille sammen. Jeg blir ensom under alle boost'ene.

Er jo så heeelvetes kjedelig daaa. :( Men skal prøve.

Blir bedre når vi er sammen, daa.

Sjur: Mange nok? :p

Endret av Lillium
Lenke til kommentar

Har aldri skjønt det der med rosinen i pølsa..hva slags pølse har rosiner i? Og hvorfor skal det være en bra ting? Jeg ville ikke tenkt "YES!!! EN ROSIN!" når jeg spiste grillpølse på Narvesen. Mere WTF?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har en MySQL database og har en tabell med et passord felt men får ikke den MD5 noen som kan gi et kjapt svar :)

Den står som "VARCHAR" "128" nå.

Lenke til kommentar
Har aldri skjønt det der med rosinen i pølsa..hva slags pølse har rosiner i? Og hvorfor skal det være en bra ting? Jeg ville ikke tenkt "YES!!! EN ROSIN!" når jeg spiste grillpølse på Narvesen. Mere WTF?

Pølser + rosiner = ikke godt. Liker ikke rosiner fra før av heller, men likevel... Merkelig uttrykk egentlig.

Lenke til kommentar
Har en MySQL database og har en tabell med et passord felt men får ikke den MD5 noen som kan gi et kjapt svar :)

Den står som "VARCHAR" "128" nå.

Ah, det problemet har jeg også hatt. MD5 i mysql databaser er så og si umulig. Husker jeg slet i lang tid med det, og ga opp. Jeg kan ikke huske konkret hva feilen var, da.

EDIT: Men er det sikkert mulig :)

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...