Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg misliker Barracuda sterkt!

Kan bli litt overkill takket være Guitar Hero, men før det så var sangen en jeg likte godt.

Men Heart generelt er herlig da ^^

 

Må kjøpe meg noe vinyl med de tror jeg :p

Jeg har Dreamboat Annie fra 1976 i samlinga. Tante som fikk i konfirmasjonsgave elns, som jeg fikk i fjor når jeg hjalp til å rydde i garasjen deres :wee:

 

NP: Ryan Adams - Two

Endret av edge
Lenke til kommentar
Guitar Hero har egentlig ødelagt veldig mange godlåter for meg. Jeg hører konstant KLUNK og KLANK lyder hvis jeg hører Number of the Beast på MP3 nå. Eller One (grøss)..sitter bare og tenker drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (runking med strumbar) på harvepartiet.
Du må skru av "bommelydene" da, de er jo helt forferdelige.
Lenke til kommentar
Jeg har Dreamboat Annie fra 1976 i samlinga. Tante som fikk i konfirmasjonsgave elns, som jeg fikk i fjor når jeg hjalp til å rydde i garasjen deres :wee:

Sweet!

Yes it is. Så å si uspilt, kun ligget i en pappkasse med diverse orginale Beatles o.l.(De fikk jeg ikke :( )

Lenke til kommentar
Jeg har Dreamboat Annie fra 1976 i samlinga. Tante som fikk i konfirmasjonsgave elns, som jeg fikk i fjor når jeg hjalp til å rydde i garasjen deres :wee:

Sweet!

Yes it is. Så å si uspilt, kun ligget i en pappkasse med diverse orginale Beatles o.l.(De fikk jeg ikke :( )

Nice, jeg har masse originale Beatles, mulig et par signerte av Paul McCartney også, takk til pappa for det ^^

Lenke til kommentar

Takker. Mye musikk der jeg sjelden hører på, ofte spennende å høre igjennom andres spillelister.

 

Ja, jeg liker det, jeg óg. En gang fant jeg ei spilleliste med hvalsang. Fantastisk sært og beroligende.

 

Så ja, folkens, føl dere fri til å dele.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...