Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja, jeg kommer aldri til å begynne å snuse, og det mener jeg helt bomb seriøst. Holder meg til røyken! Stopp med røyken og! Da er du en flink jente Kom igjen, bare spørr Om hva? Jaja, siden du spør så random, så kan jeg jo stille et random spørsmål også. Vet du hva Hitlers mor het? Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sunniva: Har du erfaring med å spise/svelge/drikke? Snus er ikke veldig digg, røyk er kun på fest. I get my jolt from the coffeemaker Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja, jeg kommer aldri til å begynne å snuse, og det mener jeg helt bomb seriøst. Holder meg til røyken! spist, svelgt, drukket, you name it Har du erfaring med å spise/svelge/drikke ... nei glem det. Kom igjen, bare spørr Røyk er jo verre...det er ihvertfall ikke godt, og koster masse cash...neitakk! Du liker vi spørr deg om seksuelle ting du Det gjør jeg Ja, jeg kommer aldri til å begynne å snuse, og det mener jeg helt bomb seriøst. Holder meg til røyken! Stopp med røyken og! Da er du en flink jente Kom igjen, bare spørr Om hva? Jaja, siden du spør så random, så kan jeg jo stille et random spørsmål også. Vet du hva Hitlers mor het? Haha, du vet hva jeg mener =p Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 SunnivaKL: MSN@PM plx x) Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sunniva: Har du erfaring med å spise/svelge/drikke? Snus er ikke veldig digg, røyk er kun på fest. I get my jolt from the coffeemaker Ja, har erfaring med alt som går under de kategoriene Ja, røyk er mye bedre enn snus. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Haha, du vet hva jeg mener =p Greit Do you swallow? Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hitlers mor het Klara Pölzl og var forøvrig farens søskenbarn. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hitlers mor het Klara Pölzl og var forøvrig farens søskenbarn. Ah. Har alltid lurt på det. Takker så mye. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sunniva: Har du erfaring med å spise/svelge/drikke? Snus er ikke veldig digg, røyk er kun på fest. I get my jolt from the coffeemaker Ja, har erfaring med alt som går under de kategoriene Ja, røyk er mye bedre enn snus. Nice. Vi trenger flere som deg! Røyk er egentlig ikke så digg, men etter 4 pils så er det ingenting som slår det! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Haha, du vet hva jeg mener =p Greit Do you swallow? Yes I do Sunniva: Har du erfaring med å spise/svelge/drikke? Snus er ikke veldig digg, røyk er kun på fest. I get my jolt from the coffeemaker Ja, har erfaring med alt som går under de kategoriene Ja, røyk er mye bedre enn snus. Nice. Vi trenger flere som deg! Røyk er egentlig ikke så digg, men etter 4 pils så er det ingenting som slår det! Aaw, søt du er Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hun fullførte aldri. Og MoC, enig, har letet etter det lenge selv. Men egentlig så har eg ikke letet, bare hatt lyst på det og glemt det. Men aldri sett det. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hun fullførte aldri. Og MoC, enig, har letet etter det lenge selv. Men egentlig så har eg ikke letet, bare hatt lyst på det og glemt det. Men aldri sett det. Ikke på deg nei, men det har jo forbedret seg i ettertid Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 så texas DNFK blir når ei random chick dukker opp og vil prate dirty hva om Lillium eller Jennifer vil det? Har dere tenkt på det Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Haha, du vet hva jeg mener =p Greit Do you swallow? Yes I do Expect many many late night phonecalls from now on Sunniva: Har du erfaring med å spise/svelge/drikke? Snus er ikke veldig digg, røyk er kun på fest. I get my jolt from the coffeemaker Ja, har erfaring med alt som går under de kategoriene Ja, røyk er mye bedre enn snus. Nice. Vi trenger flere som deg! Røyk er egentlig ikke så digg, men etter 4 pils så er det ingenting som slår det! Aaw, søt du er I am. NP: Jamiroquai - Little L Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Får da håpe det, happy ending er jo så og si det eneste gøye. Men du var flink fordi om Edit, røyk er bedre enn snus. Røyk er fantastisk, men eg har fått noe merkelig som heter prinsipper i det siste, så eg sluttet å røyke for å si til mamma at eg ikke røyker før eg e 18 så eg får lappen for free. Prinsipper er bra å ha. Men ikke for mange. Endret 11. april 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Mulig det er jeg som ikke sitter her med ett håndbrekk, men det er jo ikke særlig dirty å nevne at man svelger.. Gi meg fem til ti cm tekst om hvordan du deepthroater så skal jeg lette et øyenbryn. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Haha, du vet hva jeg mener =p Greit Do you swallow? Yes I do Expect many many late night phonecalls from now on Oh, det blir dyrt Får da håpe det, happy ending er jo så og si det eneste gøye. Men du var flink fordi om Takk, du og Endret 11. april 2009 av SunnivaKL Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Enig. Gi all informasjon. Fremgangsmåter osv. Skriv en halv side. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 way to go Fargoth Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Enig. Gi all informasjon. Fremgangsmåter osv. Skriv en halv side. Jaa, ikke sant! Kan ikke du og slenge deg på med det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg