Laserbeam Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg savner fiber'n fra hjemme, er på hytta nå med treigt mobilt brebånd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er ikke hele poenget med å dra på hytta/fjellet at en skal koble bort ifra den vanlige hverdagen? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg savner Spotify, godstolen og PC-en. Når det gjelder Urge, går det greit. @n4w: Kopier! @Herman: Dued, vet du hvor mye det kosta meg å trykke på lenken? Uff, så den litt seint. Gikk nettop av derfra. Skal få meg litt søvn nå! God natt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 @Herman: Dued, vet du hvor mye det kosta meg å trykke på lenken? OVER 7000! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er ikke hele poenget med å dra på hytta/fjellet at en skal koble bort ifra den vanlige hverdagen? Virker ikke som om det er så mange som forstår det. Pff, klage over treigt bredbånd på hytta du liksom! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg må ha fiber på hytta! Tenk hvis jeg går glipp av noe jo! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er ikke hele poenget med å dra på hytta/fjellet at en skal koble bort ifra den vanlige hverdagen? Ja, grusomt er det. Heldigvis har vi kommet så langt at vi fortsatt har midler til å klamre oss fast til det teknologiske liv, på tross av hvor vi er. @n4w: God natt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er ikke hele poenget med å dra på hytta/fjellet at en skal koble bort ifra den vanlige hverdagen? Jeg trodde at grunnen å dra på hytta var pga tortur hvor TV,musikk og internett omtrent er umulig... Ihvertfall sånn jeg ser det, og trøster meg med at jeg ikke har hytte i familien! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 @Herman: Dued, vet du hvor mye det kosta meg å trykke på lenken? OVER 7000! Det bekymrer meg egentlig ikke da jeg har nesten 700 kr på saldoen. Jeg sender altfor lite SMS. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det bekymrer meg egentlig ikke da jeg har nesten 700 kr på saldoen. Jeg sender altfor lite SMS. Sender i gjennomsnitt 10 sms per dag, noe som ikke er så mye Og, wut? Saldo? Trodde kontantkort var noe man brukte på slutten av 90-tallet jeg... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det bekymrer meg egentlig ikke da jeg har nesten 700 kr på saldoen. Jeg sender altfor lite SMS. Sender i gjennomsnitt 10 sms per dag, noe som ikke er så mye Og, wut? Saldo? Trodde kontantkort var noe man brukte på slutten av 90-tallet jeg... Ikke mobb kontantkort For jeg bruker det, mest fordi mamma ikke kan ha abonement (kredittsjekken som ødelegger) Men jeg overlever da Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har oppdaget at jeg sender lite sms selv, har youngtalk med netcom og får derfor 200,- innpå hver måned og fikk derfor sjokk da jeg sjekket saldoen og fant ut at jeg nå hadde 1500, det er kansje på tide å avbestille abonomanget Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det bekymrer meg egentlig ikke da jeg har nesten 700 kr på saldoen. Jeg sender altfor lite SMS. Sender i gjennomsnitt 10 sms per dag, noe som ikke er så mye Og, wut? Saldo? Trodde kontantkort var noe man brukte på slutten av 90-tallet jeg... Har ikke kontantkort, da, men har saldo likevel. Hvordan sender du så mange SMS? Lær meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det bekymrer meg egentlig ikke da jeg har nesten 700 kr på saldoen. Jeg sender altfor lite SMS. Sender i gjennomsnitt 10 sms per dag, noe som ikke er så mye Og, wut? Saldo? Trodde kontantkort var noe man brukte på slutten av 90-tallet jeg... Har ikke kontantkort, da, men har saldo likevel. Hvordan sender du så mange SMS? Lær meg. 1. Skaff deg venner 2. Send SMS'er til dem (funker veldig som MSN) 3. Oi, der var man plutselig tom på kortet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Har ikke kontantkort, da, men har saldo likevel. Hvordan sender du så mange SMS? Lær meg. Så mange? Er ikke akkurat det. Tja, venner er jo en fin bil. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Er ikke hele poenget med å dra på hytta/fjellet at en skal koble bort ifra den vanlige hverdagen? Hytte er ikke lenger synonymt med å fjerne trelemmene og den døde kleggen fra vinduene, bære ved og vann, og vaske fjeset med såpestykke og klut i det gamle vaskevannsfatet et par ganger i uken. Nå er det fotballkamp på flatskjermen og briketter i peisen, samt fløtebakte poteter i ovnen og vinlager i kjelleren. Man må nesten ha lasteplan eller henger på bilen for å få med nok mat, drikke og nødvendig utstyr for langhelgen på hytta. Det er nesten så far selv kunne brukt kvitteringen som belte.. Endret 10. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har venner, men det er så kjedelig å snakke med dem. Særlig over MSN eller SMS. Det er derfor jeg har forumet. Forresten kan jeg ikke kjøre bil ennå. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 fargoth: Du forklarer ting på din egen, "rare" måte. Du forundrer meg stadig. Er enig, dog. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Underkant av én sms per dag i snitt her. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er ikke hele poenget med å dra på hytta/fjellet at en skal koble bort ifra den vanlige hverdagen? Hytte er ikke lenger synonymt med å fjerne trelemmene og den døde kleggen fra vinduene, bære ved og vann, og vaske fjeset med såpestykke og klut i det gamle vaskevannsfatet et par ganger i uken. Nå er det fotballkamp på flatskjermen og briketter i peisen, samt fløtebakte poteter i ovnen og vinlager i kjelleren. Man må nesten ha lasteplan eller henger på bilen for å få med nok mat, drikke og nødvendig utstyr for langhelgen på hytta. Det er nesten så far selv kunne brukt kvitteringen som belte.. Sånn er det nesten på hytta mi på Sørlandet. En gang lå det en død flue i vinduskarmen. Ers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg