Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Auch. Den er litt lei. Ikke hørt noe fra selgeren?

Nope, men har kjøpt fra samme person en gang tidligere. Da var det dårlig med kontakt med han, og plutselig sto varen på døra her. Håper virkelig det er det som skjer nå også :p

Ka skal eg kjøpe meg når eg skal til byen på fredag?

Film og musikk? Alltid en god ting å ha :)

Lenke til kommentar

Kondolerer så mye, Dotten. Kreften er helt grusom, ja. Familien vår har også blitt rammet, begge mine bestemødre har hatt kreft, og mamma har også hatt, men fikk heldigvis operert bort uten spredning. Det siste nå var at min kjempehyggelige tidligere norsklærer for noen uker siden døde pga kreft. Hun ble sykemeldt etter å ha hatt min klasse ett år, så ble hun bedre etter cellegift i halvannet år før de fant ut at den likevel hadde spredt seg.

Livet er ikke mye rettferdig...

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Nei, ikke tilgodelapp, men de Spaceworld-butikkene i nærområdet er like små uansett, dessuten er min erfaring at 95 % av alle som jobber på Spaceworld er frekke, og så ekstremt lite servicemindede.

Ikke gå Spaceworld Triaden. Han ene fyren er slapp, og jeg har en følelse av at han er her på forumet .. :ermm:

Han ville i hvert fall ikke reparere mobilen min uten kvittering

Lenke til kommentar

Man kan ikke bruke Spaceworld tilgodelappene på alle spaceworld-butikker nei... Jeg sitter Med en tilgodelapp på 2000 kr som kun kan brukes på triaden/Metrosenteret i lørenskog :p

Håks: Da møtte du nok ikke pappa, hav var ikke der :/ Uansett, jeg skulle hilse å si at du burde søke Strømmen :p

Lenke til kommentar
Nei, ikke tilgodelapp, men de Spaceworld-butikkene i nærområdet er like små uansett, dessuten er min erfaring at 95 % av alle som jobber på Spaceworld er frekke, og så ekstremt lite servicemindede.

Ikke gå Spaceworld Triaden. Han ene fyren er slapp, og jeg har en følelse av at han er her på forumet .. :ermm:

Han ville i hvert fall ikke reparere mobilen min uten kvittering

De jævla apene ville ikke ta imot Portaproen min heller og en gang nekta de meg å kjøpe gavekort :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg har sko for mange år (forhåpentligvis). Gidder ikke bruke mange penger og eie mange par sko. Ett par holder. :wee:

Du føyer inn i rekken også? Vi er noen kloke og sparsomme hoder :)

Jepp. Kjøpe et ganske dyrt par sko, som varer i mange år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...