Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjipt at alle dere sløve yrkesfagfolk får studiekompetanse. Huh? Hva nå? Får de det helt uten videre og uten å slite seg gjennom påbygg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Auch. Den er litt lei. Ikke hørt noe fra selgeren? Nope, men har kjøpt fra samme person en gang tidligere. Da var det dårlig med kontakt med han, og plutselig sto varen på døra her. Håper virkelig det er det som skjer nå også Ka skal eg kjøpe meg når eg skal til byen på fredag? Film og musikk? Alltid en god ting å ha Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kondolerer så mye, Dotten. Kreften er helt grusom, ja. Familien vår har også blitt rammet, begge mine bestemødre har hatt kreft, og mamma har også hatt, men fikk heldigvis operert bort uten spredning. Det siste nå var at min kjempehyggelige tidligere norsklærer for noen uker siden døde pga kreft. Hun ble sykemeldt etter å ha hatt min klasse ett år, så ble hun bedre etter cellegift i halvannet år før de fant ut at den likevel hadde spredt seg. Livet er ikke mye rettferdig... Endret 8. januar 2008 av Peppep Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tanga? nei... Genser og bukse... Men andre ting!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sko er aldri overvurdert. Kjøp deg klær? Eller datadingser. Datadingser eller sko. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har sko for mange år (forhåpentligvis). Gidder ikke bruke mange penger og eie mange par sko. Ett par holder. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, ikke tilgodelapp, men de Spaceworld-butikkene i nærområdet er like små uansett, dessuten er min erfaring at 95 % av alle som jobber på Spaceworld er frekke, og så ekstremt lite servicemindede. Ikke gå Spaceworld Triaden. Han ene fyren er slapp, og jeg har en følelse av at han er her på forumet .. Han ville i hvert fall ikke reparere mobilen min uten kvittering Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Sko er aldri overvurdert.Kjøp deg klær? Eller datadingser. Datadingser eller sko. Ka datadingz? fy så fort svarene kommer!! Endret 8. januar 2008 av eplekaka88 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjøp deg filmer. Eller spill. Eller musikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Koselig med en sånn tråd;) Ka skal eg kjøpe meg når eg skal til byen på fredag? Vinyler med ELP, King Crimson og Atomic Rooster og så sender du de til meg Evt. hatter. Hatter er bra. Chapeau claque f.eks. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ka skal eg kjøpe meg når eg skal til byen på fredag? Ponni! Ponni! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Man kan ikke bruke Spaceworld tilgodelappene på alle spaceworld-butikker nei... Jeg sitter Med en tilgodelapp på 2000 kr som kun kan brukes på triaden/Metrosenteret i lørenskog Håks: Da møtte du nok ikke pappa, hav var ikke der :/ Uansett, jeg skulle hilse å si at du burde søke Strømmen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, ikke tilgodelapp, men de Spaceworld-butikkene i nærområdet er like små uansett, dessuten er min erfaring at 95 % av alle som jobber på Spaceworld er frekke, og så ekstremt lite servicemindede. Ikke gå Spaceworld Triaden. Han ene fyren er slapp, og jeg har en følelse av at han er her på forumet .. Han ville i hvert fall ikke reparere mobilen min uten kvittering De jævla apene ville ikke ta imot Portaproen min heller og en gang nekta de meg å kjøpe gavekort Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne, hvor bor du? Har følelsen på at du bor nærme meg... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne, hvor bor du? Har følelsen på at du bor nærme meg... Rælingen. i nærområdet er Spaceworld Triaden, Metro og Strømmen. Du da? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har sko for mange år (forhåpentligvis). Gidder ikke bruke mange penger og eie mange par sko. Ett par holder. Du føyer inn i rekken også? Vi er noen kloke og sparsomme hoder Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ka skal eg kjøpe meg når eg skal til byen på fredag? Ponni! Ponni! Fin ponni!! *bytter mot et flax lodd...* Ikkje ponni... Gullfisk vist et dyr... Minst stress Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har sko for mange år (forhåpentligvis). Gidder ikke bruke mange penger og eie mange par sko. Ett par holder. Du føyer inn i rekken også? Vi er noen kloke og sparsomme hoder Jepp. Kjøpe et ganske dyrt par sko, som varer i mange år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Huff, Spaceworld. Takke meg til å unngå den for alt i verden. Dårlig utvalg av ting og tang, og det de har er overprisa. Og som flere andre har nevnt før meg, dårlig service >< Gadd ikke svare meg på om de hadde den og den filmen / det og det spillet engang. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De jævla apene ville ikke ta imot Portaproen min heller og en gang nekta de meg å kjøpe gavekort Dra til Metro da. Der er det i hvert fall stort (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg