Demonfudge Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Oooh, var de gode? Pics? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har vært og kjøpt vaffler på verdens første vaffelautomat idag! Vaffelautomat, hørers digg ut Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Oooh, var de gode? Pics? Ganske gode, ja. Sprekkferske, littegrann bløte og myke inni, men fortsatt smellgod smak. Ikke noe bilder dessverre. Onkelen min har forresten lagd "hjertet" som vaffelen blir stekt i på den maskinen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 fucking wierd, jeg tenkte på vaffel før jeg gikk inn i dnfk :S Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Oooh, var de gode? Pics? Ganske gode, ja. Sprekkferske, littegrann bløte og myke inni, men fortsatt smellgod smak. Ikke noe bilder dessverre. Onkelen min har forresten lagd "hjertet" som vaffelen blir stekt i på den maskinen! Hvor står denne automaten da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Vil ikke nonstopen smelte inni der? Bare delvis. And that's what makes it so great. Flink du er.. selv om du sikkert bare har vært med som moralsk støtte og spiser opp all nonstop'en Næhei! Jeg røra i røra også. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Vil ikke nonstopen smelte inni der? Neinei. Nonstoppen vil fortsatt være hard og kald når den er inne i en ovn som er flere hundre grader. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå sitter jeg å hører på Boyzvoice plata x) Musikken er genial, og filmen er mer genial! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 *riste på hodet* Den CD'en er rå! Eneste boybandet som er vært å høre på! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 *riste på hodet* Den CD'en er rå! Eneste boybandet som er vært å høre på! samer... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 *riste på hodet* Den CD'en er rå! Eneste boybandet som er vært å høre på! samer... Hører vanligvis på langt bedre musikk ^^, DVS Guns N' Roses, Slash's Snakepit og annen rock Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Men akkurat nå gjemmer du deg bak trangebukser, glattsleik og pipestemme? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Men akkurat nå gjemmer du deg bak trangebukser, glattsleik og pipestemme? Vis du ikke vet det så er Boyzvoice et tulle band hvor Espen Eckbo (M'Pete) er frontfiguren. Hører ikke på ekte boyband, det greier jeg ikke Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ikke minn meg på slutten av 90'tallet ... It was... HORRIBLE Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ikke minn meg på slutten av 90'tallet ... It was... HORRIBLE Boyzvoice var en fiktiv norsk guttegruppe bestående av M'Pete, Hot Tub og Roar. Komikeren Espen Eckbo realiserte det som var en parodi på fenomenet boybands. Kilde: Wikipedia Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ikke minn meg på slutten av 90'tallet ... It was... HORRIBLE Boyzvoice var en fiktiv norsk guttegruppe bestående av M'Pete, Hot Tub og Roar. Komikeren Espen Eckbo realiserte det som var en parodi på fenomenet boybands. Kilde: Wikipedia Er vel irrelevant om det er en parodi eller ikke så lenge musikken er jævlig? Heller Backstreet Boys enn Boyzvoice. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ikke minn meg på slutten av 90'tallet ... It was... HORRIBLE Boyzvoice var en fiktiv norsk guttegruppe bestående av M'Pete, Hot Tub og Roar. Komikeren Espen Eckbo realiserte det som var en parodi på fenomenet boybands. Kilde: Wikipedia Er vel irrelevant om det er en parodi eller ikke så lenge musikken er jævlig? Heller Backstreet Boys enn Boyzvoice. Jeg hører ikke på musikken fordi jeg syntes den er bra, jeg hører på den fordi tekstene er geniale x) Nå hører jeg på Ozzy Osbourne Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 jeg skjønner ikke hvorfor jeg hatet bærbare pc-er før... Det er chill å ligge i senga å loke forum og se på film Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Det blir på samme måte å høre på The Boyzvoice, som å se et standupshow med Eddie Izzard. Han er ekkel, men samtidi er alt han sier, fantastisk morsomt. Så jeg støtter The Same på denne... Samt at det eksisterer en svært så suspekt film av meg der jeg danser til Playmomen ^^, @Mikkel: Jeg også hatet bærbare før og sverget på å aldri bruke noe annet enn stasjonær. Om ikke så alt for lenge skal jeg kvitte meg med stasjonær-pcn og anskaffe meg en lappis Endret 10. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg