Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke minn meg på slutten av 90'tallet ... It was... HORRIBLE :cry:

Boyzvoice var en fiktiv norsk guttegruppe bestående av M'Pete, Hot Tub og Roar. Komikeren Espen Eckbo realiserte det som var en parodi på fenomenet boybands.

Kilde: Wikipedia

Er vel irrelevant om det er en parodi eller ikke så lenge musikken er jævlig? Heller Backstreet Boys enn Boyzvoice.

Lenke til kommentar
Ikke minn meg på slutten av 90'tallet ... It was... HORRIBLE :cry:

Boyzvoice var en fiktiv norsk guttegruppe bestående av M'Pete, Hot Tub og Roar. Komikeren Espen Eckbo realiserte det som var en parodi på fenomenet boybands.

Kilde: Wikipedia

Er vel irrelevant om det er en parodi eller ikke så lenge musikken er jævlig? Heller Backstreet Boys enn Boyzvoice.

Jeg hører ikke på musikken fordi jeg syntes den er bra, jeg hører på den fordi tekstene er geniale x) Nå hører jeg på Ozzy Osbourne ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det blir på samme måte å høre på The Boyzvoice, som å se et standupshow med Eddie Izzard. Han er ekkel, men samtidi er alt han sier, fantastisk morsomt. Så jeg støtter The Same på denne... Samt at det eksisterer en svært så suspekt film av meg der jeg danser til Playmomen ^^,

@Mikkel:

Jeg også hatet bærbare før og sverget på å aldri bruke noe annet enn stasjonær. Om ikke så alt for lenge skal jeg kvitte meg med stasjonær-pcn og anskaffe meg en lappis :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...