theresaaa Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Armageddon på tv2 zebra! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har en ekkel følelse på at jeg var den eneste som lo. Jeg lo høyt av den der. Og ja, jeg er morsom i dag. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fikset link jeg Takk for den. Er litt spent på å komme inn i Vikingskipet i morgen. Vil jeg spy av svettelukta? Vil jeg bli overfalt? Vil noen ha autografen min? Sannsynligvis ikke, men det blir morsomt uansett. Greit med en roadtrip innimellom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fikset link jeg Takk for den. Er litt spent på å komme inn i Vikingskipet i morgen. Vil jeg spy av svettelukta? Vil jeg bli overfalt? Vil noen ha autografen min? Sannsynligvis ikke, men det blir morsomt uansett. Greit med en roadtrip innimellom. Nei du spyr nok ikke, men overfall av andre forumtards kan forekomme. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jaså? Du drar til Drøbak så fort du er sikker på at du ikke møter meg? Selvsagt gjør jeg det. Irriterer meg at jeg har sittet inne i hele dag. Skal trø meg ut i morra og ta bilder. Av hva får en se men skal iallefall ta noe etter jobb. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hvorfor? Hvorfor?? Skal liksom ha sååå flaks og få Dragon's call. Men kan jeg bruke det? Nei. Endret 10. april 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jaså? Du drar til Drøbak så fort du er sikker på at du ikke møter meg? Selvsagt gjør jeg det. Irriterer meg at jeg har sittet inne i hele dag. Skal trø meg ut i morra og ta bilder. Av hva får en se men skal iallefall ta noe etter jobb. Det var det jeg visste, alle hater meg! Gå i hjørne å kutte seg selv* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er litt spent på å komme inn i Vikingskipet i morgen. Vil jeg spy av svettelukta? Vil jeg bli overfalt? Vil noen ha autografen min? Sannsynligvis ikke, men det blir morsomt uansett. Greit med en roadtrip innimellom. Jeg vil ha autografen din! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hvorfor? Hvorfor?? Skal liksom ha sååå flaks og få Dragon's call. Men kan jeg bruke det? Nei. Er du ikke lvl 52 enda? Demonfudge, vil ha en også! Men er ikke på TG Endret 10. april 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvorfor? Hvorfor?? Skal liksom ha sååå flaks og få Dragon's call. Men kan jeg bruke det? Nei. Er du ikke lvl 52 enda? Demonfudge, vil ha en også! Men er ikke på TG Ehm, det er ikke det. Jeg er druid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det var det jeg visste, alle hater meg! Gå i hjørne å kutte seg selv* Trodde vikingskipet ikke hadde hjørner jeg (DOH) Devious movements in your eyes Moved me from relief Breath comes out white clouds with your lies And filters through me You're close to the final word You're staring right past me in dismay A liquid seeps from your chest And drains me away.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 ååja, burde skjønt de, færreste jenter eg vet om som er noe annet enn druids og mages. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skulle da klare å finne et hjørne om jeg virkelig prøver.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 ååja, burde skjønt de, færreste jenter eg vet om som er noe annet enn druids og mages. Har jeg sagt at det er mainen min? Gjett hva main er, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noooo...don't do it. Jeg er uansett så lat at jeg ikke gidder å løfte ræva mi vekk fra stolen jeg siter på nå Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Mage? Nei, haha. Har ikke sansen for mage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg