No Matter What You Say Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvor avhengig er du av forumet! Lagde quiz fordi jeg kjedet meg! Den var alt for lett. Du skulle hatt med spørsmål som "Hva kommer videre: "Hvem vet? Mulig vi...." ?" Eller spørre hvem som fikk forumet til å gå til innsamlingsaksjon for å kjøpe dildo. Eller hvem av de kvinnelige forumbrukerne som la ut bilde av rumpa si i RPP. Eller hvor fredrik kommer i fra? Hva jobber Simen1 med til daglig? Hvilken forumbruker krasjet bilen i USA? Du må rett og slett legge lista litt høyere. Hva JOBBER "Simen1" til daglig? Vedder på det er noen overreaskende simpelt og idealistisk noe, førskolelærer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hikke, what to do Leste at hikkerefleksen er en genetisk arv fra før våre forfedre langt bak i evolusjonen krøp opp på land. Det er visstnok rett og slett samme signaler som fisker har når de puster med gjellene sine nemlig. Så du får tenke så hardt du kan at du ikke er en fisk. Tro det eller ei, men det har funket flere ganger for meg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hikke, what to do Hold pusten så lenge du får til. It works Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva JOBBER "Simen1" til daglig? Vedder på det er noen overreaskende simpelt og idealistisk noe, førskolelærer? Husker ikke akkurat nøyaktig men det var noe avansert noe. I et firma som driver å simulerer strømninger i forskjellig viskositet osv. du kan jo lage v.2 du Det er stress. Jeg gidder ikke. Hvertfall ikke i dag. Kanskje en annen dag. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Lars, en grunn til at du er anonym Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Lars, en grunn til at du er anonym Jeg logger alltid inn som skjult bruker jeg. Hender jeg glemmer det da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du må rett og slett legge lista litt høyere. Enig. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skal folk ut i kveld eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg skal sitte her jeg sitter nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 *burp* En hjemmemekket dobbel cheeseburger var godt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Deftones - Digital Bath Hadde helt glemt hvor bra White Pony albumet deres er. Endret 10. april 2009 av b-real Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Tror ikke jeg skal ut i kveld nei, men vet jo aldri hva som plutselig skjer. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg skal sitte her jeg sitter nå Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg skal se Petter (Guttersnipe) spise seg ihjel klokka halv ni! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg skal se Petter (Guttersnipe) spise seg ihjel klokka halv ni! Jeg forventer at han har utdypet litt mer om den dressingen hans som skulle rømme innen den tid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg skal se Petter (Guttersnipe) spise seg ihjel klokka halv ni! hva skal han spise, logg på msn, og skru på cam...dette må sees! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvorfor har jeg lyst til å begynne å spille wow? Spilte på private servere når det kom ut, men var litt kjipt. Og nå har jeg blitt hektet på rpg's. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvordan staver man pizza? Pissa, pizsa, pisza, pitsa, pitcha, pitsja, pitchja, pitzja eller pitsha? Samma det, skal ihvertfall spise det nå! Eller hjemmelagd pizza da, ikke plastikk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvordan staver man pizza? Pissa, pizsa, pisza, pitsa, pitcha, pitsja, pitchja, pitzja eller pitsha? Samma det, skal ihvertfall spise det nå! Eller hjemmelagd pizza da, ikke plastikk. man staver det Pizza...og man utaler det "Pittsa" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg var nettop hos Oldemor. Hu savna meg så mye at jeg fikk en klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg