Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 sikringa til kjøkkenet og kjelleren har ryket og jeg aner ikke hvordan jeg fikser det det er bare knotter liksom, jeg liker bedre de med brytere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Se på koblingskjemaet hvor de forskjellige kursene er. Titt også på selve knottene, er en liten blank dings som skal sprette ut når de ryker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Også har jeg spillt en del Zelda Ocarina of Time i dag. Vurderer det selv Langt har du kommet? Skal til å starte med vann tempelet selv, blir hardt :/ Har ikke kommet lengre enn til at jeg skal begynne med skogstempelet. Driver og går mellom PSen og pcn for å spille og sjekke forumet. Kjøpte meg ps3 og de spillene jeg har spilt mest er nedlastede PS1-spill Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Se på koblingskjemaet hvor de forskjellige kursene er. Titt også på selve knottene, er en liten blank dings som skal sprette ut når de ryker... og den skal jeg presse inn igjen? Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Sinnsykt mange poster det var i dette innlegget.. Steike..!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) I denne tråden heter det. Selv har jeg 1591 atm... Tror jeg begynte å skrive her i November elns Endret 10. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Se på koblingskjemaet hvor de forskjellige kursene er. Titt også på selve knottene, er en liten blank dings som skal sprette ut når de ryker... og den skal jeg presse inn igjen? Haha,nei. Du skal skru den ut og erstatte den med en ny sikring Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Også har jeg spillt en del Zelda Ocarina of Time i dag. Vurderer det selv Langt har du kommet? Skal til å starte med vann tempelet selv, blir hardt :/ Har ikke kommet lengre enn til at jeg skal begynne med skogstempelet. Driver og går mellom PSen og pcn for å spille og sjekke forumet. Kjøpte meg ps3 og de spillene jeg har spilt mest er nedlastede PS1-spill Skogstempelet tar du på en time Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Tror kanskje ikke det er så lurt å fikle i sikringsskapet når en lurer såpass på hva en skal gjøre for å bytte sikring edit: Mulig det. Jeg pleier alltid å rote meg sånn vekk og lure på hvor faen jeg finner og bruker nøklene til ting og tang. Vanntempelet derimot... fikk meg til å legge fra meg spillet for flere måneder husker jeg Endret 10. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 I denne tråden heter det. Selv har jeg 1591 atm... Tror jeg begynte å skrive her i November elns Jeg tok igjen Skarstad igår Har i overkant 3100 innlegg ^^, Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Sinnsykt mange poster det var i dette innlegget.. Steike..!! Les første posten. (Clicky) Tråden er ment for prating. EDIT: Bør vel oppdatere før jeg poster "/ I denne tråden heter det. Selv har jeg 1591 atm... Tror jeg begynte å skrive her i November elns Jeg tok igjen Skarstad igår Har i overkant 3100 innlegg ^^, Har 74 innlegg her og begynte ca. i januar Men første posten i tråden er for en god stund tilbake. Endret 10. april 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 hah greide 5 jeg også! ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Mulig det. Jeg pleier alltid å rote meg sånn vekk og lure på hvor faen jeg finner og bruker nøklene til ting og tang. Vanntempelet derimot... fikk meg til å legge fra meg spillet for flere måneder husker jeg Bare husk nøkkelen i det første rommet du kommer inn i (der ulvene er), så tar du resten selv Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Ligger rundt 200 tror jeg, im a underdog! Og The Phantom Menace er faktisk utrolig gøy! Mulig den ikke er en god film sammenlignet med de andre episodene, men når så og si hele barneskolen var basert på star wars så sitter nostalgien dypt. Endret 10. april 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ligger rundt 200 tror jeg, im a underdog! Og The Phantom Menace er faktisk utrolig gøy! Mulig den ikke er en god film sammenlignet med de andre episodene, men når så og si hele barneskolen var basert på star wars så sitter nostalgien dypt. Sir Tojo - 492 Greit nok det Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) 133 Endret 10. april 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) hah greide 5 jeg også! ^^ Hvor fant du det der ? Jeg vil prøve EDIT: Jeg har 450 inlegg her Endret 10. april 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 GENIALT Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Neeei! Nå døde han ene jedien jo. Fikk en genial ide om å tatovere R2-D2 over hele kuken min, hvor tøft ville ikke det vært? Også var ballene de hjulene hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg