Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 hvem er på tg , noene jeg kjenner , jeg loka forbi rekkke uten og se noen folk jeg kjente igjen Hmm, muligens du husker meg fra The experience? Jeg var info og du var security? Sitter på rad 38 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Når du nevner The Experience. Blir det noe av det i år? Noen som vet? Synes jeg kunne huske en artikkel på HW der det sto at Experience ble lagt på is på grunn av for få deltakere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Lagt på is inntil videre. Noe som er utrolig synd, jeg koste meg som crew ced HW-lan 06 og The Experience 07 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) På å dra faktoren "Jenter som gamer" inn i bildet Er nok ukjent for de fleste. Er ikke ute etter noe sikling, men folk må veeeldig gjerne joine serveren min. Endret 10. april 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ja. Skulle ønske det var noe i år. Jeg bor ikke så langt unna hallen der Experience var heller. Og ettersom jeg ikke fikk dratt på TG i år, ville jeg garantert dratt på Experience :\. Håper det kommer tilbake. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 På å dra faktoren "Jenter som gamer" inn i bildet Er nok ukjent for de fleste. Er ikke ute etter noe sikling, men folk må veeeldig gjerne joine serveren min. Jeg slutta wow for 3 uker siden! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ja. Skulle ønske det var noe i år. Jeg bor ikke så langt unna hallen der Experience var heller. Og ettersom jeg ikke fikk dratt på TG i år, ville jeg garantert dratt på Experience :\. Håper det kommer tilbake. The experience floppet, en halvfull hall er ikke godt nok lissom. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ja. Skulle ønske det var noe i år. Jeg bor ikke så langt unna hallen der Experience var heller. Og ettersom jeg ikke fikk dratt på TG i år, ville jeg garantert dratt på Experience :\. Håper det kommer tilbake. The experience floppet, en halvfull hall er ikke godt nok lissom. Er LAN-et dårlig eller noe siden det er så få der? Hørte at det var veldig få der i 2007\2008 (eller når det var) Vil gjerne komme på et litt større LAN. Har bare vært på et lokalt LAN her jeg bor et par ganger. Der er det ikke plass til mer enn litt over 100 folk. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 jeg synes at Experience kan prøves engang til og da i en litt mindre hall viss det var så gærnt sist gang, dessuten er det vel for det meste folk fra forumet som drar dit og siden sist gang det var så har vel det økt drastisk med brukere på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg må spørre er det virkelig så artig på TG .. ?? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg vil i hvert fall ha et Experience LAN til . Håper folk vil dra da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg må spørre er det virkelig så artig på TG .. ?? Hadde du vært nerd hadde du aldri spurt om det, TG er som mekka for oss nerder, det er dit vi imigrerer, men noen har ikke mulighet, eller PC til å dra dit. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 TG er harryland, men ikke like harryland som scooterkids. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehe, men jeg er ikke nerd da Jeg har mer og gjøre mer motor. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg er sulten...Jeg har vondt i ryggen Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehe, men jeg er ikke nerd da Jeg har mer og gjøre mer motor. TG=Ruudskogen for nerder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehe, men jeg er ikke nerd da Jeg har mer og gjøre mer motor. TG=Ruudskogen for nerder. Rudskogen er vel fortsatt for nerder. Det er bare at de er bilnerder mens TG er for datanerder. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 vel, joda. I mitt vokabular er nerd=datanerd, men. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 wat The Janitor får sparken på Scrubs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Scrubs er inne i sin siste sesong. La dem herje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg